Persoonlijke bijlagen.

Gebruikersavatar
Berichten: 504

Persoonlijke bijlagen.

Ik zag in mijn profiel dat ik persoonlijke bijlagen kan beheren. Maar hoe kan ik die uploaden? En wat is het idee ermee? Moet ik denken aan mini-cursussen, of iets anders? Met andere woorden: Verklaar u nader!


:)
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.

~Sir Winston Churchill

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Persoonlijke bijlagen.

Bijlagen kan je toevoegen wanneer je een nieuwe post maakt. Dat kan een foto zijn, een pdf bestand,... en dan wordt deze gewoon aan je post toegevoegd.

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: Persoonlijke bijlagen.

Daarna kan je die bij je instellingen beheren, oude onnodige bestanden verwijderen om plaats vrij te maken bijvoorbeeld.
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Persoonlijke bijlagen.

Mocht je te weinig ruimte hebben, en dingen weg gaan gooien die voor anderen nog interessant zijn, laat het dan even weten voordat je de bestanden ook echt wegmikt! Het zou zonde zijn om die informatie verloren te laten gaan, wellicht kunnen we daar dan samen iets op verzinnen.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 504

Re: Persoonlijke bijlagen.

Okee dan! Ontzettend leuk idee op deze manier. Ik zal binnenkort eens kijken of hier een goed moment voor te vinden is. Misschien de Tractaus van Wittgenstein ofzo (een boek in digitale vorm).

:)


...


Is in die zin een database van digitale boeken een goed idee trouwens?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.

~Sir Winston Churchill

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Persoonlijke bijlagen.

Ik denk dat dat copyrighttechnisch niet zo'n goed idee is...
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 504

Re: Persoonlijke bijlagen.

Zit wat in, maar de schrijver voldoet aan alle maatstaven van een 'goeie' filosoof. Hij is dus dood en kan niet meer klagen over copyrights... En sowieso, doet de gutenberg niet net zo iets?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.

~Sir Winston Churchill

Gebruikersavatar
Berichten: 9.240

Re: Persoonlijke bijlagen.

Yep, maar dat is van boeken (zoals republiek van plato) van schrijvers die bestonden voor dat het concept copyright was uitgevonden.

Gebruikersavatar
Berichten: 504

Re: Persoonlijke bijlagen.

Toch was plato niet te spreken over plagiaat hoor.

Plato schreef:Dit kan ik in elk geval wel zeggen over al die schrijvers uit het verleden en uit de toekomst die zeggen kennis te hebben van de zaken waarmee ik mij bezig houd, of ze dat nu van mij hebben gehoord of van anderen of zelf hebben ontdekt: naar mijn bescheiden mening bestaat het niet dat zij ook maar iets van de zaak begrijpen. Hoe dan ook: van mij bestaat daarover geen geschrift en dat zal er ook nooit komen. Want het is niet mogelijk die inzichten uit te spreken zoals andere leerstof, maar ten gevolge van een intense aanwezigheid bij de zaak zelf en van het leven daarmee komt het plotseling in de ziel terecht, zoals een licht dat flakkert uit een vuur dat oplaait, en vanaf dat moment houdt het zich zelf in leven. (1)

Zoveel weet ik intussen wel: wat hierover geschreven en gezegd wordt, kan het beste door mij worden gezegd. En in elk geval zou het, wanneer het slecht opgeschreven is, niet in de laatste plaats voor mij pijnlijk zijn. Maar als ik van mening was geweest dat het definitief opgeschreven had moeten worden voor de massa, waarmee had ik dan in mijn leven een mooiere taak kunnen verrichten dan iets te schrijven dat van groot nut is voor de mensen en voor iedereen de ware aard van de werkelijkheid aan het licht te brengen? Maar ik denk dat het zelfs niet goed is voor de mensen zo'n betoog op te zetten, behalve voor een enkeling die in staat is aan de hand van een kleine aanwijzing zelf de weg te vinden. Wat de anderen betreft denk ik, dat het sommigen onder hen zou vervullen met een onverdiende en volkomen misplaatste minachting en anderen met een verheven en loze verwachting, alsof zij iets heel plechtigs hadden geleerd.

Ik ben van plan hierop nog iets uitvoeriger in te gaan. Want als ik dat doe, wordt misschien het een en ander van wat ik heb gezegd, wat duidelijker. Er is namelijk een juiste manier van denken mogelijk die iedereen die het waagt ook maar iets over zulke onderwerpen op te schrijven in de weg treedt. Die is door mij vroeger al dikwijls uiteengezet,(2) maar mij dunkt dat ik haar nu nog een keer ter sprake moet brengen.


Plato's Zevende Brief



Vertaald door:

Cornelis Verhoeven

Ben Schomakers


Anyway, the point is clear.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.

~Sir Winston Churchill

Berichten: 2.589

Re: Persoonlijke bijlagen.

allé straffe gast die plato zo te zien.


Waarom is de oude upload tool verdwenen?

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Persoonlijke bijlagen.

Oude upload tool? Bedoel je die van Imageshack? Tsja, da's een beetje dubbelop dan he. Bij Imageshack zit je weer met popups die IE6 niet geblokkeerd krijgt (op t werk ben ik helaas aan IE 6 gebonden zoals velen met mij denk ik). Wat dat betreft ben ik blij dat we het nu lekker op het forum kunnen houden.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Berichten: 2.589

Re: Persoonlijke bijlagen.

vond die anders heel erg goed, had het linkje op mijn bureau blad staan en kon dan met één klik daar al het geen uploaden ook voor niet wetenschapsforum activiteiten.

Je hebt daar ook geen totaal lim enz. dus toch voordelen niet?

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: Persoonlijke bijlagen.

Bert F schreef:vond die anders heel erg goed, had het linkje op mijn bureau blad staan en kon dan met één klik daar al het geen uploaden ook voor niet wetenschapsforum activiteiten.

Je hebt daar ook geen totaal lim enz. dus toch voordelen niet?
Maar kijk eens naar de naam: imageshack. Met de uploadmogelijkheid van WSF kun je ook tekstbestanden enzo :)
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Persoonlijke bijlagen.

Bert F schreef:vond die anders heel erg goed, had het linkje op mijn bureau blad staan en kon dan met één klik daar al het geen uploaden ook voor niet wetenschapsforum activiteiten.

Je hebt daar ook geen totaal lim enz. dus toch voordelen niet?

Je kan er nog steeds afbeeldingen uploaden hoor:


http://imageshack.us/


Dat werkt ook natuurlijk! :)

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.270

Re: Persoonlijke bijlagen.

Mocht je te weinig ruimte hebben, en dingen weg gaan gooien die voor anderen nog interessant zijn, laat het dan even weten voordat je de bestanden ook echt wegmikt! Het zou zonde zijn om die informatie verloren te laten gaan, wellicht kunnen we daar dan samen iets op verzinnen.
Stel nou dat iemand oudere plaatjes of zo weg gaat mikken, dan zitten over een jaar heel wat berichten waarschijnlijk vlot zonder cruciale plaatjes.

Nou weet ik eerlijk gezegd ook niet welke eeuwigheidsgarantie Imageshack geeft..... :-(
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Reageer