Taskforce energietransitie lanceert discussieforum duurzame elektriciteit

Moderators: jkien, Xilvo

Reageer

Taskforce energietransitie lanceert discussieforum duurzame elektriciteit

Hij draait inmiddels al een paar maanden, en wordt (nog) niet heel druk bezocht, maar (vermoedelijke mede) op aandringen van mijn persoon en anderen loopt op de site van Senter Novem nu een internetdiscussieforum waar iedereen kan meedenken en discusieren over Duurzame Electriciteit. Ik had liever een algemener forum gezien over de "Energietransitie" in de breedste zin des woords, maar dit is een goed begin me dunkt.

Bij deze nodig ik u uit om uw mening en ideeen over dit onderwerp ook op het internetforum van de Taskforcete presenteren. Hierdoor is de kans dat er rekening mee wordt gehouden groter, en wie weet krijgt u reactie van een van de leden van de Taskforce Energietransitie!

Het forum:

http://www.senternovem.nl/energietransitie...Forum/Index.asp

De website van de Taskforce Energietransitie:

http://www.senternovem.nl/energietransitie/index.asp

Gebruikersavatar
Berichten: 9.240

Re: Taskforce energietransitie lanceert discussieforum duurzame elektriciteit

Hmm, dit riekt hier wel een beetje naar spam, de discussie zou als het aan mij ligt ook op dit forum kunnen plaatsvinden.

Kun je een vergelijkende post over wetenschapsforum op dat forum zetten Mechanieker? Soort van link-uitwisseling?

Re: Taskforce energietransitie lanceert discussieforum duurzame elektriciteit

DePurpereWolf schreef:Hmm, dit riekt hier wel een beetje naar spam, de discussie zou als het aan mij ligt ook op dit forum kunnen plaatsvinden.

Kun je een vergelijkende post over wetenschapsforum op dat forum zetten Mechanieker? Soort van link-uitwisseling?
In alle andere gevallen zou ik zeggen, ja spam, maar in dit geval: het forum van Energietransitie is momenteel het enige officieel door de nederlandse overheid gesponsorde en onderhouden internet discussieforum over energietransitie en duurzaamheid. Er kan gesteld worden dat discussie op dat forum niet genegeerd kan worden door de nederlandse overheid, in de gestalte van de Taskforce Energietransitie of door de nederlandse beleidsmakers en politici. Een grote stap voorwaarts.

Ik heb in mijn brieven aan de Taskforce vorig jaar gezegd dat de Taskforce een internetforum zou moeten opstarten naar het model van www.wetenschapsforum.nl. Dit met de bedoeling om publieke discussie over de onderwerpen duurzaamheid en energietransitie een geintegreerde en officiele status te geven.

Wetenschapsforum is slecht een van de vele fora waar actief over deze onderwerpen gediscussieerd wordt. Ik voel er daarom weinig voor om alleen wetenschapsforum te linken op het forum van energietransitie, omdat ik dan voor mijn gevoel ook andere fora zou moeten doorlinken, wat dan weer uitnodigd tot versnipperde discussie op verschillende fora, iets wat ik juist wilde voorkomen door de creatie van het Energietransitie forum.

Kortom: ik kan geen externe fora aanprijzen op het Energietransitieforum zonder tegen mijn eigen doelstellingen in te gaan. Jij kan dat natuurlijk wel, zeker gezien jou functie binnen wetenschapsforum.nl.

Berichten: 1

Re: Taskforce energietransitie lanceert discussieforum duurzame elektriciteit

Ook een leuk platform met veel interessante blogs over energietransitie en het overstappen naar duurzame energie: https://www.feenstra.com/zorgelooswonen/?thema=duurzaamheid

Reageer