Springen naar inhoud

Profielinstelling "geslacht" blijft niet bewaard

• Log in om te kunnen reageren

Gerard Seacloud

Gerard Seacloud

• 0 - 25 berichten
  • 11 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 30 maart 2007 - 21:24

Beste forumbeheerders: Mijn naam is Gerard, uit Eindhoven. Bij mijn ,,profiel" (persoonlijke gegevens) staat o.a. ,,geslacht: zeg ik liever niet" Dat heb ik al vijf maal veranderd in ,,man" maar iedere keer als ik op veranderen klik komt er weer ,,zeg ik liever niet" haha. Ben toch echt helemaal compleet en loop al jaren met steeksleutels en bahco`s te zwaaien. Kan dit veranderd worden? Niet dat het zo belangrijk is, maar had graag mijn ,,profiel" compleet. Mensen: Een heel prettig weekeinde: Gerard.
De meesten geloven niet wat ze met eigen ogen zien.

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Quyxz

Quyxz

• >100 berichten
  • 166 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 30 maart 2007 - 21:35

Klik boven op je profielnaam achter 'Ingelogd als:'
Dan kan je links onder je leeftijd het naar man veranderen. Bij mij werkte dat iig. :)

Veranderd door Miels, 30 maart 2007 - 21:57

Op 2 oktober 2005 schreef Quyxz het volgende:
Hartstikke bedankt dat je me wilde helpen! Maar ik was ff dom en dacht niet aan Wikipedia.

Gerard Seacloud

Gerard Seacloud

• 0 - 25 berichten
  • 11 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 30 maart 2007 - 22:48

Beste Miels: Bedankt voor het bericht, maar het werkt niet. Computers zijn net mensen :)

Miels

Miels

• >5k berichten
  • 14507 berichten
  • Beheer

Geplaatst op 31 maart 2007 - 17:12

Hmm, interessant verschijnsel. We zullen er eens naar kijken!

Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Bart

Bart

• >5k berichten
  • 7224 berichten
  • VIP

Geplaatst op 31 maart 2007 - 18:08

Druk je na de wijziging wel op de knop "wijzig mijn profiel" ?
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

Gerard Seacloud

Gerard Seacloud

• 0 - 25 berichten
  • 11 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 31 maart 2007 - 20:18

Beste Bart: Er komt geen knop ,,verander profiel" op het scherm. Waar staat dat precies? Gr.Gerard.

PdeJongh

PdeJongh

• >1k berichten
  • 2005 berichten
  • VIP

Geplaatst op 31 maart 2007 - 20:21

Onderaan die pagina staat dit:
Geplaatste afbeelding
Daar moet je dus op klikken :)
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Gerard Seacloud

Gerard Seacloud

• 0 - 25 berichten
  • 11 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 31 maart 2007 - 21:32

Dat zocht ik ook, maar: Het staat er niet. Het laatste wat er staat is onderaan: ,,Contact informatie" ,,Verstuur een pb en privé"' en dat is het. Ook mijn foto die wel bij mijn profiel staat komt niet op het forum. (Een vrachtschip). Als ik op ,,Man" klik verspringt de pagina meteen en staat weer op ,,onbekend". Zou het aan de veiligheidsinstellingen van mijn computer kunnen liggen? Maar allemaal: Bedankt voor het meedenken! :)

En ik kan zelfs mijn bericht niet wijzigen, dan komt er een waarschuwing dat het niet mag, how can....

Veranderd door Gerard Seacloud, 31 maart 2007 - 21:34

Gerard Seacloud

Gerard Seacloud

• 0 - 25 berichten
  • 11 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 31 maart 2007 - 21:50

Heb het al gevonden. Maar niet zoals het werd voorgesteld, als je op de inlognaam klikt kan je niets veranderen. Er moet een ingewikkeld menu worden gevolgd na een hoop zoeken. Maar alléé, ik ga een pint pakken en genieten van den zaterdagavond :) :)

Marianne13

Marianne13

• >25 berichten
  • 26 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 09 april 2007 - 18:40

Bij mij is dat ook zo, ik heb al een aantal keer bij geslacht "vrouw" ingevuld en op de knop "wijzig profiel" geklikt, maar er komt iedere keer te staan "zeg ik liever niet".

Miels

Miels

• >5k berichten
  • 14507 berichten
  • Beheer

Geplaatst op 10 april 2007 - 09:20

Bij mij is dat ook zo, ik heb al een aantal keer bij geslacht "vrouw" ingevuld en op de knop "wijzig profiel" geklikt, maar er komt iedere keer te staan "zeg ik liever niet".

Blijft interessant... Ik kan de regelmaat nog niet herkennen. Dat wijzigen doe je op de volgende pagina?
http://www.wetenscha...a...rCP&CODE=01

Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures