Profielinstelling "geslacht" blijft niet bewaard

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 11

Profielinstelling "geslacht" blijft niet bewaard

Beste forumbeheerders: Mijn naam is Gerard, uit Eindhoven. Bij mijn ,,profiel" (persoonlijke gegevens) staat o.a. ,,geslacht: zeg ik liever niet" Dat heb ik al vijf maal veranderd in ,,man" maar iedere keer als ik op veranderen klik komt er weer ,,zeg ik liever niet" haha. Ben toch echt helemaal compleet en loop al jaren met steeksleutels en bahco`s te zwaaien. Kan dit veranderd worden? Niet dat het zo belangrijk is, maar had graag mijn ,,profiel" compleet. Mensen: Een heel prettig weekeinde: Gerard.
De meesten geloven niet wat ze met eigen ogen zien.

Berichten: 166

Re: Profielinstelling "geslacht" blijft niet bewaard

Klik boven op je profielnaam achter 'Ingelogd als:'

Dan kan je links onder je leeftijd het naar man veranderen. Bij mij werkte dat iig. :)
Op 2 oktober 2005 schreef Quyxz het volgende:

Hartstikke bedankt dat je me wilde helpen! Maar ik was ff dom en dacht niet aan Wikipedia.

Gebruikersavatar
Berichten: 11

Re: Profielinstelling "geslacht" blijft niet bewaard

Beste Miels: Bedankt voor het bericht, maar het werkt niet. Computers zijn net mensen :)
De meesten geloven niet wat ze met eigen ogen zien.

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Profielinstelling "geslacht" blijft niet bewaard

Hmm, interessant verschijnsel. We zullen er eens naar kijken!
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 7.224

Re: Profielinstelling "geslacht" blijft niet bewaard

Druk je na de wijziging wel op de knop "wijzig mijn profiel" ?
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

Gebruikersavatar
Berichten: 11

Re: Profielinstelling "geslacht" blijft niet bewaard

Beste Bart: Er komt geen knop ,,verander profiel" op het scherm. Waar staat dat precies? Gr.Gerard.
De meesten geloven niet wat ze met eigen ogen zien.

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: Profielinstelling "geslacht" blijft niet bewaard

Onderaan die pagina staat dit:

Afbeelding

Daar moet je dus op klikken :)
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Gebruikersavatar
Berichten: 11

Re: Profielinstelling "geslacht" blijft niet bewaard

Dat zocht ik ook, maar: Het staat er niet. Het laatste wat er staat is onderaan: ,,Contact informatie" ,,Verstuur een pb en privé"' en dat is het. Ook mijn foto die wel bij mijn profiel staat komt niet op het forum. (Een vrachtschip). Als ik op ,,Man" klik verspringt de pagina meteen en staat weer op ,,onbekend". Zou het aan de veiligheidsinstellingen van mijn computer kunnen liggen? Maar allemaal: Bedankt voor het meedenken! :)


En ik kan zelfs mijn bericht niet wijzigen, dan komt er een waarschuwing dat het niet mag, how can....
De meesten geloven niet wat ze met eigen ogen zien.

Gebruikersavatar
Berichten: 11

Re: Profielinstelling "geslacht" blijft niet bewaard

Heb het al gevonden. Maar niet zoals het werd voorgesteld, als je op de inlognaam klikt kan je niets veranderen. Er moet een ingewikkeld menu worden gevolgd na een hoop zoeken. Maar alléé, ik ga een pint pakken en genieten van den zaterdagavond :) :)
De meesten geloven niet wat ze met eigen ogen zien.

Berichten: 26

Re: Profielinstelling "geslacht" blijft niet bewaard

Bij mij is dat ook zo, ik heb al een aantal keer bij geslacht "vrouw" ingevuld en op de knop "wijzig profiel" geklikt, maar er komt iedere keer te staan "zeg ik liever niet".

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Profielinstelling "geslacht" blijft niet bewaard

Bij mij is dat ook zo, ik heb al een aantal keer bij geslacht "vrouw" ingevuld en op de knop "wijzig profiel" geklikt, maar er komt iedere keer te staan "zeg ik liever niet".
Blijft interessant... Ik kan de regelmaat nog niet herkennen. Dat wijzigen doe je op de volgende pagina?

http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?a...rCP&CODE=01
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Reageer