Word probleem

Moderators: jkien, Xilvo

Reageer
Berichten: 23

Word probleem

Als ik normaal gesproken in Word een bepaalde zin met de muis selecteer en vervolgens typ wordt deze zin automatisch overschreven. Wanneer ik dit nu echter doet, verdwijnt de zin niet en ga ik gewoon door met typen aan het begin van de zin die ik eigenlijk wel wil zien. Iemand enig idee hoe ik dit kan veranderen?

Re: Word probleem

Insert knop?

Re: Word probleem

Nee werkt niet, want anders zou de cursor ook over bestaande tekst heen moeten typen als ik deze ervoor zet, maar hiervan is geen sprake!

Gebruikersavatar
Berichten: 2.902

Re: Word probleem

Als ik normaal gesproken in Word een bepaalde zin met de muis selecteer en vervolgens typ wordt deze zin automatisch overschreven. Wanneer ik dit nu echter doet, verdwijnt de zin niet en ga ik gewoon door met typen aan het begin van de zin die ik eigenlijk wel wil zien.


Ik heb hetzlefde fenomeen met enkele Word-files die gemaakt zijn op een andere computer, ik weet ook niet hoe je het kunt oplossen dus ben ik ook benieuwd. Ik heb mij er een gewoonte van gemaakt om delete te gebruiken i.p.v. backspace hiermee gaat de tekst dan wel we.

Gebruikersavatar
Berichten: 1.623

Re: Word probleem

Misschien is een deel van het Word document beveiligd tegen bewerken? Kun je de tekst wel m.b.v. <backspace> of <del> verwijderen? Hoe staan de knoppen van je muis geprogrammeerd?
Beter kaal als geen haar want een kip snurkt

Re: Word probleem

Ik kan de tekst inderdaad wel gewoon deleten en bij Powerpoint heb ik dit probleem bijvoorbeeld niet. Het betreft enkel Word. De programmering van mijn muis zou ik thuis even moeten controleren.

Reageer