Errors In Ie Bij Full Editor

Reageer
Berichten: 57

Errors In Ie Bij Full Editor

ik heb een probleem: ik kan geen ''grote''reactie plaatsen alleen een snel antwoord, ik kan ook geen nieuw onderwerp posten. altijd als het grote venster opengaat met alle toebehoren krijg ik onmiddelijk een fout in internet explorer en kan ik niet anders dan afsluiten. aangezien ik dus geen nieuw onderwerp kan openen tip ik het hier even achter.


iemand een oplossing? misschien andere versie van int explorer gebruiken?

Gebruikersavatar
Berichten: 3.151

Re: Errors In Ie Bij Full Editor

dat lijkt idd aan je computer te liggen. Welke versie gebruik je nu? Misschien overstappen naar Mozilla/Opera? Zoveel anders is dat ook weer niet als IE, best het proberen waard toch?
Appareo decet nihil munditia?

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Errors In Ie Bij Full Editor

Kan je wat meer vertellen over de "fout" die je krijgt in IE? Wat gebeurt er precies, wat voor melding krijg je?
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Berichten: 57

Re: Errors In Ie Bij Full Editor

1 .ik klik op nieuw antwoord of nieuw onderwerp

2. het scherm laad volledig, ik kan alles zien

3. ik krijg een grijs kadertje waarin verteld wordt dat microsoft een fout maakte in internet explorer en dat dit programma moet gesloten worden, ik krijg ook de optie om een fouten rapport naar microsoft te verzenden

4. ik druk op niet verzenden, de site van wetenschapsforum sluit af, alle andere blijven open.


ik ga eens firefox proberen denkek, kun je ook gratis vinden zeker?


link dit krijg ik, dan in nederlands

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Errors In Ie Bij Full Editor

Firefox is gratis. :) zie http://www.mozilla.com/en-US/firefox/

En zeker met alle extensies/add-ons waarmee je allerlei handige functies kan installeren is het gewoon een geweldig programma.


Waar jouw fout precies zit weet ik niet. Maar zo te zien heb je nog IE 6.0. Als je een legale versie van windows hebt kun je die gratis updaten naar IE 7.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Errors In Ie Bij Full Editor

Het gebruiken van een andere browser (of IE opnieuw installeren) lijkt mij de enige optie. Het is echt iets wat in je IE / Windows fout zit, en waar wij dus niets aan kunnen doen.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Berichten: 57

Re: Errors In Ie Bij Full Editor

ok toch bedankt, ben ondertussen al met firefox aan het surfen ;-)

Reageer