Energie die vrijkomt bij iemand die overlijdt

Moderator: physicalattraction

Reageer
Berichten: 1

Energie die vrijkomt bij iemand die overlijdt

Hoi , ik heb een vraag waarvan ik eigenlijk niet juist weet of die hier thuis hoort .

Mijn vraag is : bestaat er een onderzoek dat aantoont wat voor soort energie er vrijkomt bij een persoon die overlijdt en waar naartoe gaat die eventuele energie ?

Dank bij voorbaat , Zvoni

Gebruikersavatar
Berichten: 5.679

Re: Energie die vrijkomt bij iemand die overlijdt

zvoni schreef:Hoi , ik heb een vraag waarvan ik eigenlijk niet juist weet of die hier thuis hoort .

Mijn vraag is : bestaat er een onderzoek dat aantoont wat voor soort energie er vrijkomt bij een persoon die overlijdt en waar naartoe gaat die eventuele energie ?

Dank bij voorbaat , Zvoni
Ik denk warmte, en die gaat naar (lost op in) de omgeving.

Tenzijde de omgeving warmer is dan 37o [rr]
In theory, there's no difference between theory and practice. In practice, there is.

Gebruikersavatar
Berichten: 1.279

Re: Energie die vrijkomt bij iemand die overlijdt

Ik vrees dat zvoni het heeft over de ziel, niet over echte energie. Het probleem hiermee is dat het heel moeilijk is om proefnmingen hierover te doen. De enige mensen die je hiervoor kan gebruiken zijjn mensen die rustig sterven. Maar die mensen willen nu eenmaal hun familie om hun heen en willen niet vastgebonden op een weegschaal liggen. An sich is er nooit iets echt aangetoont dat er enige energie ontsnapt, behalve de bewging van je hart, en je longen. En de lucht die ontsnapt en je longen enz...

Reageer