Steraanduidingen

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.270

Steraanduidingen

misschien heb ik de mededeling of uitleg over het hoofd gezien, maar wat stellen die steraanduidingen voor die ik af en toe aantref bij topic in het nieuwsforum?
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Steraanduidingen

Dat is de "rating" oftewel waardering die je nieuwsberichten kunt geven. Zo hebben onze nieuwsposters ook wat inzicht in hoe welk nieuws gewaardeerd wordt.


Alleen "ervaren gebruikers" kunnen hun waardering doorgeven. Je doet dat rechts boven, vlak onder het knopje "nieuw antwoord" als je het bericht aan het lezen bent.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: Steraanduidingen

Dat is de "rating" oftewel waardering die je nieuwsberichten kunt geven. Zo hebben onze nieuwsposters ook wat inzicht in hoe welk nieuws gewaardeerd wordt.
Oftewel... stemmen! :)
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Steraanduidingen

Miels schreef:Dat is de "rating" oftewel waardering die je nieuwsberichten kunt geven. Zo hebben onze nieuwsposters ook wat inzicht in hoe welk nieuws gewaardeerd wordt.


Alleen "ervaren gebruikers" kunnen hun waardering doorgeven. Je doet dat rechts boven, vlak onder het knopje "nieuw antwoord" als je het bericht aan het lezen bent.

Ik kan niet stemmen, ik dacht eerst dat dit alleen voor de nieuwsposters zelf was :)

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Steraanduidingen

Ik kan niet stemmen, ik dacht eerst dat dit alleen voor de nieuwsposters zelf was :)
Het was mijn bedoeling om crewlid 2 gebruikersgroepen toe te kennen: 1 als "gewone" gebruiker (met de niveaus "nieuw", "gebruiker" en "ervaren") EN een groep ivm de functie (zoals technici). Daarbij zouden de "meest positieve" rechten moeten gelden, in dit geval dus dat je als "ervaren" mag stemmen. Er is echter kennelijk toch iets niet goed, ik zal er binnenkort naar kijken.


edit: zou nu wel moeten gaan!
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Steraanduidingen

Jep werkt, thx :)

Gebruikersavatar
Berichten: 3.751

Re: Steraanduidingen

voor mij werkt het blijkbaar niet.

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.270

Re: Steraanduidingen

Ik zie nu inderdaad een keuzeknop "rang" bij elk topic. Echter, niet alleen in dat nieuwsforum, ook hier, in het "over dit forum"-forum, en bij de faq's en handleidingen (microcursussen). Geen idee of dat alemaal de bedoeling c.q. zo zinvol is. :-)
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Steraanduidingen

voor mij werkt het blijkbaar niet.
Nu wel weer.


Ik zie nu inderdaad een keuzeknop "rang" bij elk topic. Echter, niet alleen in dat nieuwsforum, ook hier, in het "over dit forum"-forum, en bij de faq's en handleidingen (microcursussen). Geen idee of dat alemaal de bedoeling c.q. zo zinvol is. :-)
We zijn nog een beetje aan het experimenteren met waar die functionaliteit handig is. Ik begin steeds meer tot de conclusie te komen dat dat eigenlijk met name/alleen het nieuwsforum is. Verder kan ik zo geen handige toepassing bedenken. Er zijn inderdaad nog meer fora waar het aan staat, maar die ga ik binnenkort maar uit zetten denk ik.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 3.135

Re: Steraanduidingen

Bij mij werkt het ook niet. Ik kan ook niet stemmen :sad:
Heb je interesse in journalistiek? Wij zoeken versterking! Speurwerk, deel van het team, meer weten: klik.

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.270

Re: Steraanduidingen

Jij hoeft niet te kunnen stemmen. Je bent een soort politburo dat bepaalt waarop wij mogen stemmen. In die zin heb je al de grootste stem. :grin:
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.270

Re: Steraanduidingen

Waarom kan ik geen sterretjes toekennen aan DPW's hamster-shredder?

Hoewel het oppervlakkig gezien meer de IGNobel-kant uitgaat vind ik de gedachte erachter dé manier om onze serieuzere problemen óok aan te pakken: drie vliegen in één klap slaan. Het zet je meer aan het denken dan sommige andere berichten.


5 sterren :grin:
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Berichten: 3.165

Re: Steraanduidingen

Bij mij werkt het ook niet. Ik kan ook niet stemmen :sad:
Het is zoals Jan het zegt. Heel de reden dat wij kunnen stemmen is zodat jij kan zien welke onderwerpen in de smaak vallen en zodoende weet welke onderwerpen jij extra veel kan zoeken/plaatsen. :wink:
Deze berggorilla wordt ernstig met uitsterven bedreigd doordat hun natuurlijk habitat wordt aangetast agv illegale bomenkap :(

We kunnen, nog, voorkomen dat deze prachtige dieren uitsterven. Familie laat je toch niet in de steek.

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Steraanduidingen

Bij mij werkt het ook niet. Ik kan ook niet stemmen :sad:
Ondanks het commentaar hierboven heb ik het toch maar even aangepast. Iedereen met >250 berichten moet gewoon kunnen stemmen!
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Steraanduidingen

Naast het nieuws leek het ons ook nuttig om te kunnen stemmen op onderwerpen in het forum Theorie-ontwikkeling. Dat is dus vanaf nu ook aangezet.


Om de uitslag niet te baseren op de stem van slechts 1 persoon zal de waardering pas worden getoond wanneer minstens 2 personen hun stem hebben uitgebracht.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Reageer