Springen naar inhoud

Parameters in wateronderzoek

• Log in om te kunnen reageren

Vozzie

Vozzie

• 0 - 25 berichten
  • 10 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 09 april 2007 - 09:01

Hoi,

Als opdracht kreeg ik zoveel mogelijk info te verzamelen over de bepaling van parameters in wateronderzoek.Dit verslag moet ongeveer een 10-tal pagina's omvatten.Op het eerste zicht wist ik niet erg goed waar te beginnen want deze opdracht zag er nogal uitgebreid uit. Toen ben ik toch maar aan de slag gegaan en ben ik op de proppen gekomen met deze ideeŽn:

Als inleiding had ik gedacht aan een duidelijke omschrijving van wat we verstaan onder parameters en welke we zoal kennen.

Dan zou ik elke parameter uitgebreid willen bespreken met de nodige voorbeelden. Ik heb er al een aantal gevonden , maar ik denk dat het eerder de 'biologische' parameters zijn en ook weet ik niet of ik ze wel allemaal heb.

Ik had ook nog gedacht om uiteindelijk de gevolgen van slechte parameterwaarden te tonen.

Misschien kunnen jullie me helpen om meer info te vinden rond dit thema? Of tips hoe ik het beter zou aanpakken?

Alvast bedankt

Ynsen

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

leen

leen

• >250 berichten
  • 288 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 09 april 2007 - 10:35

misschien vind je hier wat inspiratie
http://www.sintjozef...4_zoetwater.pdf

Vozzie

Vozzie

• 0 - 25 berichten
  • 10 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 09 april 2007 - 12:10

Yep dankje , maar die had ik al. Graag had ik nog wat andere sites gehad om de betrouwbaarheid van deze na te gaan en eventueel om nog iets aan toe te voegen.

Vozzie

Vozzie

• 0 - 25 berichten
  • 10 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 12 april 2007 - 07:49

Iemand een idee hoe ik een goede duidelijke omschrijving kan geven van parameters teogepast op dit thema?

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures