Springen naar inhoud

Leerprocessen;imnnisia

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten

beek

beek

• 0 - 25 berichten
  • 3 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 10 april 2007 - 21:43

na het lezen van principles of neural science van kandel/schwartz kwam ik op het volgende idee/concept/begrip; (acronym);imnnisia ;wat staat voor ;inter modulair neuraal netwerk instabiliteit/stochastische interferenciele asynchroniciteit, wat houdt dit nu in ;tijdens het lezen van een zin ,terwijl de onderlinge onafhankelijke woorden wel worden begrepen ,onstaat geen inzicht/begrip;de reden hiervan zou kunnen zijn dat er enzymmatische onstabiliteit in de synaptische verbindingen is en wel tussen de lobus occipitalis(achterhoofdskwab.visuele cortex) en de fasciculus longitudinalis superior (associatievezels) die met de lobus frontalis( voorhoofdskwab)verbonden is
waan en werkelijkheid wisselen elkaar af,hopende op lineaire logica

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

ypsilon

ypsilon

• >5k berichten
  • 11085 berichten
  • VIP

Geplaatst op 10 april 2007 - 21:46

Wat is je vraag (die je overigens -edit- drie keer gepost hebt)? Ik kan er weinig van maken (o.a. door de zinsbouw).

Veranderd door ypsilon, 10 april 2007 - 21:48

Windsurfer

Windsurfer

• >1k berichten
  • 1293 berichten
  • VIP

Geplaatst op 10 april 2007 - 22:04

Aan de topicstarter het verzoek zijn vraag/ stelling/ discussiepunt duidelijk te formuleren, anders gaat het topic richting prullenbak.
keeping an open mind is a virtue, but not so open that your brains fall out.

• Gast

Geplaatst op 11 april 2007 - 07:46

een vraag is het niet, meer een overdenking ;de introspectieve analyse die optrad na het niet begrijpen van een stukje zin terwijl de onderlinge woorden onafhankelijk wel werden begrepen, een verklaring voor het afhaken in intellectuele processen(vroegtijdig) met als kenmerk,ik begrijp het niet

WendyTje

WendyTje

• >250 berichten
  • 773 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 11 april 2007 - 10:08

een vraag is het niet, meer een overdenking ;de introspectieve analyse die optrad na het niet begrijpen van een stukje zin terwijl de onderlinge woorden onafhankelijk wel werden begrepen, een verklaring voor het afhaken in intellectuele processen(vroegtijdig) met als kenmerk,ik begrijp het niet

Ik vermoed dat ik (en velen hier met mij) hetzelfde probleem hebben: We begrijpen de afzonderlijke woorden die je typt wel, maar hebben werkelijk geen idee wat je ermee wil zeggen..
To boldly go where I`ve never been before

Be nice to nerds, chances are you`ll end up working for one

albert davinci

albert davinci

• >1k berichten
  • 3165 berichten
  • VIP

Geplaatst op 11 april 2007 - 12:47

De TS heeft exact hetzelfde topic geopend in het subforum biologie en blijkbaar nog ergens anders.
Beek, dit is tegen de regels, al helemaal als je het 3 keer doet. Dit stimuleert de rest niet bepaald om de moeite te nemen om te reageren net als wanneer je in een echt gesprek hard zou schreeuwen. Doe dit voortaan niet meer.
Deze berggorilla wordt ernstig met uitsterven bedreigd doordat hun natuurlijk habitat wordt aangetast agv illegale bomenkap :(
We kunnen, nog, voorkomen dat deze prachtige dieren uitsterven. Familie laat je toch niet in de steek.

ypsilon

ypsilon

• >5k berichten
  • 11085 berichten
  • VIP

Geplaatst op 11 april 2007 - 12:57

Ik geloof dat Windsurfer er al één verwijderd heeft...

Als je wil dat wij met je mee denken, moeten we wel begrijpen waar je heen wil.

Windsurfer

Windsurfer

• >1k berichten
  • 1293 berichten
  • VIP

Geplaatst op 11 april 2007 - 16:55

slotje wegens ontbreken van een punt
keeping an open mind is a virtue, but not so open that your brains fall out.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures