Springen naar inhoud

Boeken over wetenschap

• Log in om te kunnen reageren

Heezen

Heezen

• >250 berichten
  • 481 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 13 april 2007 - 12:31

Hoi allemaal,

Op het internet zijn er massa's PDF boeken, en andere veel nuttige informatie te vinden, maar een boek lezen door steeds naar mijn scherm te kijken is zeer vermoeiend. Ik heb veel liever ''echte'' papieren boeken.
Het probleem is, is dat er bij mn bieb nauwelijks wiskundige boeken te vinden zijn, en boeken zijn nou eenmaal vrij duur.. :mrgreen: Als jullie misschien een site/plek weten waarbij je goedkoper (tweedehands) boeken kan kopen (wis/natuur), zou ik het wel fijn vinden. ;)

mvg,
Heezen
Procrastination is like masturbation; it's all fun and games till you realize you just fucked urself..
Correct me if I'm wrong.

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

ypsilon

ypsilon

• >5k berichten
  • 11085 berichten
  • VIP

Geplaatst op 13 april 2007 - 14:37

De Slegte al geprobeerd?

Morzon

Morzon

• >1k berichten
  • 2002 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 13 april 2007 - 15:17

Amazon.com, maar helaas heb je hiervoor creditcard nodig. Misschien kan iemand anders voor je kopen?
I was born not knowing and have only a little time to change that here and there.

Phys

Phys

• >5k berichten
  • 7556 berichten
  • VIP

Geplaatst op 14 april 2007 - 09:49

Inderdaad, bij De Slegte zijn vrij veel 2e hands natuurkunde/wiskunde boeken voor een redelijke prijs.

Veranderd door Phys, 14 april 2007 - 09:49

Never express yourself more clearly than you think.
- Niels Bohr -

oktagon

oktagon

• >1k berichten
  • 4502 berichten
  • Verbannen

Geplaatst op 14 april 2007 - 16:48

Als de topichouder HEEZEN zijn vragen zeer duidelijk stelt,neem ik aan dat er in de denktank wel deskundologen met ouderwetse leerboeken zitten,die de vraag kunnen beantwoorden!

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures