Punten per wu pagina klopt niet

Moderator: Jan van de Velde

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Punten per wu pagina klopt niet

Momenteel ben ik bezig met de WU p2098_abeta_agbnp waar ik reeds 350 van de 500 frames klaar heb. Nu ging ik kijken hoeveel punten mij dit oplevert. Dat is namelijk op deze pagina te zien. Ikke dus op zoek naar mijn eiwitje. Zoek, zoek, zoek en gevonden. Er staat dat er 226 punten tegenover staan. Achter de te behalen punten, staan het aantal frames van de WU. En daar staat opeens 100. Best raar, want in m'n F@H schermpje staat 500. Enig idee wat hier de oorzaak van is, of...?
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Punten per wu pagina klopt niet

Het was mij ook al opgevallen. Er staat bijna overal 100 frames, al zeker een week. En dat terwijl ik in die week een Wu van 250, 5000 en nu weer een van 5000 heb...

Ik denk dat het een neveneffect is van de problemen die de servers hebben.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.270

Re: Punten per wu pagina klopt niet

Het was mij ook al opgevallen. Er staat bijna overal 100 frames, al zeker een week.
Oh jawel, zéker een week, dat staat er al zo lang als ik die pagina ken, en dat is 15 maanden. :grin: Ik ben inmiddels alweer vergeten waarom dat zo is.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 175

Re: Punten per wu pagina klopt niet

Ja ik zag vanmiddag al staan dat mijn WUtje van 5000 frames maar 180 punten ofzo oplevert... als ik hierboven lees dat hij voor een WU van maar 500 frames 226 punten krijgt ???

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: Punten per wu pagina klopt niet

Ik denk dat je die gegevens maar niet voor waar aan moet nemen. Het kan nooit kloppen dat jij met je 5000 frames minder punten krijgt dan ik met m'n 500 frames...
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.270

Re: Punten per wu pagina klopt niet

Frames per wu hebben niks met punten per wu te maken. Afgelopen zomer waren er wel van 50 000 frames voor 153 punten. Als je meer punten per frame krijgt betekent dat dat je per frame ook navenant langer aan het rekenen bent.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Reageer