Springen naar inhoud

Geloof is een wetenschap

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten

connected

connected

• 0 - 25 berichten
  • 2 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 19 april 2007 - 21:51

ik denk dat het geloof past echt geloofd kan worden als je de wetenschap van het geloof kent het is een puzzzel vol geheimen die je bij elkaar moet voegen en berekenen het geloof is mischien geen geloof maar een waarschuwing tegen de toekomst omdat het universum miljarden jaren bestaat wie zijn wij dan om te geloven geloof is een geloof zo kennen wij dat maar is het geloofwaardig nee het is een raadsel iedereen wil het zeker weten en hoe kunnen we het zeker weten als we steeds maar worden geconfrontreerd met het geloof wij denken dat wij de enigste zijn de meeste dan laten we het even over geesten hebben wat weten wij ervan af eigenlijk niks bijna iedereen heeft wel een spook verhaal in zijn leven of heeft wel wat meegemaakt word daar aandacht aangeschonken nee niet echt zouden we in een wereld leven met een heel naar iets zou best kunnen we zijn er allemaal wel een beetje van overtuigt dat we een geest in ons hebben en die ons verlaat een geest heeft een materie nodig om in te leven zo zie ik het zouden er niet kwade geesten zijn alles heeft een donkerzijde en een lichte zijde ik denk weet het bijna wel zeker dat we gedomineerd worden door een hele intiligente maar dan bedoel ik heel intilgente kwade soort word de DUIFEL genoemd gecodeerd met het getal 666 HUN MANIER VAN COMMUNICEREN gaat veel verder vooruit dan het onze wij praten hun geven tekens die een een meer vooruitdenkende betekenis hebben FREEMASON ZOEK DAT EENS OP MISCHIEN MAAKT DAT JE EEN BEETJE WAKKER en vind je het geloof in de WETENSCHAP ik zelf geef het niet lang meer maar ze werken zeer geraffineerd ze hebben hoge posities en nemen het langzamerhand over en dan is het over met al onze dromen waarom denk je dat alles GEHEIM WORD GEHOUDEN omdat ze bezig zijn om het geloof voor de mensheid te behouden tot het te laat is en ze erachterkomen wat het geloof priscies inhoud wij dus de slapende mensen wie zegt dat wij vooruitzijn in de tijd met onze kennis ik denk wat wij nog groentjes zijn peuters het universum is zo oud echt kunnen wij ons eigenlijk niet voorstellen we weten niet waar we mee te maken hebben ZIONISTISCH

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

ferry

ferry

• >250 berichten
  • 954 berichten
  • VIP

Geplaatst op 19 april 2007 - 22:42

Ik heb het gelezen. En dat vind ik een hele prestatie van mezelf. Verder heb ik geen idee waar je naartoe wil.

asdf

asdf

• 0 - 25 berichten
  • 2 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 20 april 2007 - 01:01

Erg interessant, op een dag word jij een groot filosoof. :D

Veertje

Veertje

• >5k berichten
  • 6713 berichten
  • VIP

Geplaatst op 20 april 2007 - 08:12

Startpost voldoet niet aan onze regels.

-slotje-
I am not young enough to know everything - Oscar Wilde

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures