Geen punten

Moderator: Jan van de Velde

Gebruikersavatar
Berichten: 2.902

Geen punten

Ik heb de volgende vraag, bijna 2 dagen geleden heb ik mijn eerste WU afgeleverd en ik heb nog steeds geen punten gekregen. Is dit normaal ?

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.271

Re: Geen punten

Nee, dat is niet normaal. Het komt wel eens voor dat een server achterloopt, maar behalve bij serverproblemen heb ik nog nooit bewust meegemaakt dat dat twee dagen duurt.

1) kun je het stukje uit je logfiles waarin o.a. staat dat de WU succesvol verzonden is terugvinden?
[18:14:20] Sending work to server

[18:14:20] + Attempting to send results

[18:15:08] + Results successfully sent

[18:15:08] Thank you for your contribution to Folding@Home.
2) heb je bij je installatie inderdaad een username en correct teamnummer opgegeven? Anders zijn je punten misschien bij een ander team, of in het grote anonieme team van teamlozen terechtgekomen en dus voor jou onvindbaar.

klik rechts op het folding-icoontje in je taakbalk, kies status-my folding, kopieer-plak die tekst eens hier?
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 2.902

Re: Geen punten

Username: MaxDestruction

Team number: 48658
[12:36:20] Completed 5000000 out of 5000000 steps (100)

[12:36:20] Writing final coordinates.

[12:36:20] Past main M.D. loop

[12:37:20]

[12:37:20] Finished Work Unit:

[12:37:20] - Reading up to 232536 from "work/wudata_04.arc": Read 232536

[12:37:20] - Reading up to 475364 from "work/wudata_04.xtc": Read 475364

[12:37:20] goefile size: 0

[12:37:20] logfile size: 381876

[12:37:21] Leaving Run

[12:37:22] - Writing 1297260 bytes of core data to disk...

[12:37:22] ... Done.

[12:37:22] - Shutting down core

[12:37:22]

[12:37:22] [email="Folding@home"]Folding@home[/email] Core Shutdown: FINISHED_UNIT

[12:37:26] CoreStatus = 64 (100)

[12:37:26] Sending work to server

[12:37:26] + Attempting to send results

[12:38:06] + Results successfully sent

[12:38:06] Thank you for your contribution to
[email="Folding@Home"]Folding@Home[/email].

[12:38:06] + Starting local stats count at 1

[12:38:10] - Preparing to get new work unit...
Alles lijkt volgens mij oké !!

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.271

Re: Geen punten

Vreemd. Er raakt wel eens wat kwijt geloof ik (al heb ik het nog niet meegemaakt). Het zou wel sneu zijn als dat met je eerste WU gebeurde....... :sad:
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 2.902

Re: Geen punten

Vreemd. Er raakt wel eens wat kwijt geloof ik (al heb ik het nog niet meegemaakt). Het zou wel sneu zijn als dat met je eerste WU gebeurde....... :sad:


Inderdaad dat zou heel spijtig zijn, ik ben deze morgen vol goede moed aan een nieuwe WU begonnen en heb reeds 1100/5000 frames gevouwen. Hopelijk krijg ik hiervoor wel punten !!

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Geen punten

Het is mij een paar weken terug ook overkomen. Er zijn enkele servers zwaar overbelast. Hierdoor kon ik vrolijk 3 dagen wachten op de punten van mijn WU. Ik heb het vermoeden dat de servers de plotselinge extra capaciteit van de GPU's en PS3's niet aankunnen.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 2.902

Re: Geen punten

Het is mij een paar weken terug ook overkomen. Er zijn enkele servers zwaar overbelast. Hierdoor kon ik vrolijk 3 dagen wachten op de punten van mijn WU. Ik heb het vermoeden dat de servers de plotselinge extra capaciteit van de GPU's en PS3's niet aankunnen.
Dan krijg ik mijn punten mss toch nog :( .

Bedankt voor de reacties !!

Gebruikersavatar
Berichten: 3.751

Re: Geen punten

heb er nu ook eentje niet gekregen (ook al 2 dagen). Ik denk dat dit de eerste keer is. Is het dan ook zo dat ze het werk gewoon niet ontvangen, of is er enkel een probleem van toekenning? In het eerste geval zou ik wel eens naar Boinc durven overschakelen... Of zitten ze daar met soortgelijke problemen?

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Geen punten

Wat ik ervan heb begrepen staat er een kilometerslange "file" van WU's voor de server. Uiteindelijk zal alles wel aankomen gok ik.

Maar let op de voorbehouden. :(
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 2.902

Re: Geen punten

Joepie !!! Ik heb voor mij 2e WU wel punten gekregen :D

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.271

Re: Geen punten

Al sinds 11 uur vanmorgen is mijn computer "attempting to send results" . Dat is dus alweer 6 uur, die ook aan rekenwerk besteed hadden kunnen worden (15-25 puntjes toch :D ) Zonde......
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.271

Re: Geen punten

Aanvulling op vorig bericht, en daarmee tevens waarschuwing: Om 01.30 nog geen verandering, al ruim 14 uur "attempting to send results".

Ik sluit mijn computer af en start weer op. Een paar minuten later kijk ik weer naar mijn vouwerij: WU verzonden en een nieuw opgehaald. Het kan dus haast niet anders of er zat iets vast op mijn computer. 14 uur verknald.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 2.902

Re: Geen punten

Jan van de Velde schreef:Aanvulling op vorig bericht, en daarmee tevens waarschuwing: Om 01.30 nog geen verandering, al ruim 14 uur "attempting to send results".

Ik sluit mijn computer af en start weer op. Een paar minuten later kijk ik weer naar mijn vouwerij: WU verzonden en een nieuw opgehaald. Het kan dus haast niet anders of er zat iets vast op mijn computer. 14 uur verknald.


Spijtige zaak natuurlijk :D .

Ik vouw nog niet zo heel lang maar ik heb wel al opgemerkt dat de software toch wel stukken beter moet kunnen. Door enkele kleine problemen zijn er volgens mij al veel mensen die snel afhaken met vouwen (zoals in het WSF team).

Gebruikersavatar
Berichten: 2.242

Re: Geen punten

Al sinds 11 uur vanmorgen is mijn computer "attempting to send results" . Dat is dus alweer 6 uur, die ook aan rekenwerk besteed hadden kunnen worden (15-25 puntjes toch :D ) Zonde......
Dat heb ik thuis ook al eens aan de hand gehad. F@H uninstalleren en opnieuw downloaden werkte bij mij.

Gebruikersavatar
Berichten: 2.902

Re: Geen punten

Dat heb ik thuis ook al eens aan de hand gehad. F@H uninstalleren en opnieuw downloaden werkte bij mij.


Ik wist niet dat jij ook vouwde Rov ?

Onder welke naam sta je in de lijst & heb je geen zin om mee te doen met de Foldathon ?

Reageer