noni

Moderator: Rhiannon

Gesloten

noni

Zijn er mensen die de noni-drank al gebruikt hebben en hier baat bij hebben ? Teven ben ik benieuwd of er ook een wetenschappelijke verklaring voor de werking van deze drank is of dat deze drank werkt als gevolg van het placebo-effect ?

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: noni

waarschijnlijk een hele domme vraag: maar wat is een 'noni-drank'. :shock: 8)
"Meep meep meep." Beaker

Berichten: 1.286

Re: noni

Euh, ja wat is dat?

Berichten: 718

Re: noni


Re: noni

volgens een website is noni-drank hetvolgende:

U hebt waarschijnlijk wel eens van TAHITIAN NONI sap gehoord, maar weet niet goed wat het nu precies is. Dat is geen wonder. Deze groene, knoestige tropische vrucht is ongeveer zo groot als een aardappel en komt alleen voor in de Stille Zuidzee. Duizenden jaren lang wist alleen de inheemse bevolking van het bestaan ervan.

Begin jaren 90 hoorde voedingsdeskundige John Wadsworth over de vrucht en besloot op onderzoek uit te gaan op Tahiti. Hij vond een vrucht met een enorm gehalte antioxidanten en een legendarische reputatie. Samen met een collega-voedingsdeskundige hebben ze bijna drie jaar lang gewerkt aan de formule voor TAHITIAN NONI® sap, een product dat nog nooit succesvol nagemaakt is.

De speciale formule is gebaseerd op oude recepten van de eilanden en gebruikt pure moes van de Nonivrucht alsmede concentraten van druiven- en bosbessensap (10%). Deze ingrediënten versterken de smaak van het sap en uit onderzoek is gebleken dat ze een synergetische kracht hebben, waardoor het eindproduct nog effectiever wordt.

Een of andere Roy Martina noemde deze drank. En daardoor ben ik even gaan kijken op internet. Er bestaat zelfs een noni start pagina. Maar de meeste gegevens die erop staan zijn van "verkopers" zelf.

Re: noni

Bedankt Bert,

Zoiets zocht ik eigenlijk. Omdat ik het niet vertrouw. Maar kon er zelf weinig over vinden op internet, alleen informatie van fabrikanten die dat spul verkopen. Net zoals het berichtje wat ik net geplaatst heb.

Re: noni

Ik vind het best begrijpelijk dat mensen denk dat dit kwakzalverij is, maar dat is het beslist niet! En ja, ook noni heeft mij geholpen. Kijk voor meer informatie op http://www.nonihealth.nl

Gebruikersavatar
Berichten: 1.172

Re: noni

Ik vind het best begrijpelijk dat mensen denk dat dit kwakzalverij is, maar dat is het beslist niet! En ja, ook noni heeft mij geholpen. Kijk voor meer informatie op http://www.nonihealth.nl
Als je dan het product gaat verdedigen omdat je er werkt, zeg dan in ieder geval dat je van het bedrijf bent! En niet zo'n bekentenis dat het echt werkt!!! Kom maar met argumenten waarom het zou moeten werken. En slechts argumenten, geen reclame!!!!! ik hou het in de gaten!

ik heb je post hiertoe aangepast zodat het transparant is! overigens is het niet toegestaan email adressen in een bericht te zetten!
"If you wish to make an apple pie truly from scratch, you must first invent

the universe." -- Carl Sagan (US physicist and astronomer,1934-1999)

Gesloten