Eindexamen

Moderator: Rhiannon

Gebruikersavatar
Berichten: 17.661

Re: Eindexamen

De trein is zo eng nog niet hoor. :(

Ik heb een jaar lang dagelijks met de trein van Tiel (ouderlijk huis) naar Tilburg (HTS) gereisd, ben altijd aangekomen. Gemiddeld maar eens in de twee weken vertraging, nooit rottigheid gehad.

Sinds een kleine maand ben ik nu voor het werk gedetacheerd in Dordrecht. Daar ik zelf tegenwoordig in Tilburg woon en ik met de auto dan knettervast zou staan voor de Moerdijkbrug en zowel de klant als mijn huis vlakbij een station is, ga ik ook met de trein. Ook nooit rottigheid gehad, pas 2x vertraging.

Bij de vertraging reken ik 5 minuten trouwens niet als vertraging, tenzij ik een aansluiting zou missen en daardoor een half uur vertraging op zou lopen.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 7.556

Re: Eindexamen

Zo zeg dat wel....in de 1e hoef je helemaal niks te doen en in de laatste stoppen ze je hoofd vol.
Op het middelbaar hoef je helemaal niks te doen en op de universiteit stoppen ze je hoofd helemaal vol :(

enzovoort...

Als je terugkijkt blijkt het altijd mee te vallen, maar op het moment zelf (denk) (heb) je het druk (te hebben).
Never express yourself more clearly than you think.

- Niels Bohr -

Berichten: 3.165

Re: Eindexamen

Phys schreef:Op het middelbaar hoef je helemaal niks te doen en op de universiteit stoppen ze je hoofd helemaal vol :(

enzovoort...

Als je terugkijkt blijkt het altijd mee te vallen, maar op het moment zelf (denk) (heb) je het druk (te hebben).
Amen :-)

Als je in een hoger jaar zit aan een goede veeleisende faculteit dan vraag je je vol schaamte af waarom je niet enkel 9ens hebt gehaald op het VWO. :wink:

Voor mijn studie is 8 uur per dag blokken tijdens de laatste weken vrij normaal (bij ons in ieder geval). Als ik dat op het middelbaar had gedaan...

Mijn tip voor jullie examens. Bereid je goed voor door veel te oefenen met de oefenexamens, daar heb ik mijn score het meest mee opgekrikt. Op basis van de fouten die je daar maakt neem je jouw hiaten in de theorie door.

De avond voor het examen kan je het best gewoon ontspannen. Ga wat poolen, kijk een filmpje of whatever. Zie dat je jouw 8 uur slaap haalt en zorg ervoor dat je niet gehaast op jouw examen komt.
Deze berggorilla wordt ernstig met uitsterven bedreigd doordat hun natuurlijk habitat wordt aangetast agv illegale bomenkap :(

We kunnen, nog, voorkomen dat deze prachtige dieren uitsterven. Familie laat je toch niet in de steek.

Re: Eindexamen

Valt bij mij wel mee, het enige wat we krijgen is herhalen herhalen herhalen. Ik wordt er horrendol van! Ik ben toch best bang voor volgend jaar...van Zaltbommel naar Nijmegen met de trein, nog nooit gedaan.
Zaltbommen naar Nijmegen duurt toch niet zo lang? Of bedoel je iets anders?

Reageer