Springen naar inhoud

Nsaid's veroorzaken hartaanval


  • Log in om te kunnen reageren

#1

loek

    loek


  • >25 berichten
  • 60 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 08 mei 2007 - 22:50

Maandag bij Tros Radar, ik heb het niet gezien maar iemand wees me er op je kunt de tekst lezen hier

Nou ben ik zelf geen wetenschapper of iets wat er op lijkt. Dus graag de mening van de wetenschappers/ artsen onder ons. Moeten 'we' ons echt zorgen maken?

gr. Loek


sorry de link was fout, en op 1 of andere manier kan ik mijn vorige post niet bewerken.
Hier de goede link. (en vervolgens klikken op uitzending)

Oh ik zie dat dit automatisch in mijn eerste post komt...mooi...

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

#2

kasper(2)

    kasper(2)


  • 0 - 25 berichten
  • 18 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 10 mei 2007 - 14:08

Ja, er dient inderdaad bezorgdheid te zijn bij gebruik van ibuprofen. Uit een onderzoek dat gepubliceerd werd in de British Medical Journal blijkt dat ibuprofen mogelijk de kans op hartinfarcten verhoogd (BMJ 2005;330:1366).





0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures