Indeling in subforums

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 603

Indeling in subforums

Bijvoorbeeld, wanneer men iets kwijt wil over een onderwerp waarvoor een indeling met Subforums is gemaakt, is het verplicht te kiezen tussen 1 van van die Subforums. Ik mis dan het subforum "Subject X, Algemeen". In deze boomstructuur kun je dus altijd alleen op het laagste niveau je onderwerp koppelen.


Ik merk vaak bij Topicschrijvers dat ze niet zeker zijn of ze hun onderwerp bij het juiste Subforum hebben geplaatst.
"If you can't explain it simply, you don't understand it well enough"

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: Indeling in subforums

Als je niet weet in welk subfora het beste je vraag/onderwerp thuishoort, wordt geloof ik in de forumbijsluiters gezegd dat je het niet in een subforum moet plaatsen. Dan wordt het vaak vanuit het 'hoofdforum' naar het juiste subforum verplaats.


Don't blame me if I'm wrong
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: Indeling in subforums

De secties met subfora hebben een algemeen gedeelte, dat niet als subforum wordt weergeven.
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Gebruikersavatar
Berichten: 603

Re: Indeling in subforums

De secties met subfora hebben een algemeen gedeelte, dat niet als subforum wordt weergeven.
Oh, dat wist ik niet. Ik dacht dat je moest kiezen voordat je een nieuwe kon plaatsen.

Dank
"If you can't explain it simply, you don't understand it well enough"

Reageer