jos wils

Moderator: Rhiannon

Reageer

jos wils

Ik heb onlangs een intrigerende site gevonden van ene Jos Wils ....

De man LIJKT me echter een " faker" en een "guru" te zijn ... die zich bedient van een soort junk-wetenschap ter promotie van een eigen verborgen agenda ....

Enfin ik weet het ( nog ) niet met enige zekerheid ....



Heeft iemand informatie ( in verband met zijn wetenschappelijke expertise natuurlijk ) over deze persoon ter zijner beschikking ?

Ziehier het bericht van deze persoon dat mijn aandacht trok :
Na een immense zoektocht hebben we het vermoeden iets dichter gekomen te zijn bij de werkelijke oorzaken van ons ontstaan (zowel materie als leven). Het merkwaardige aan dit verhaal is dat we eerst de Big Bang hebben moeten opofferen om het pad naar een oplossing te effenen. De bevindingen zijn ondergebracht op de site www.ontheorigin.com. Op deze site kan je in het menu doorklikken naar enkele korte Nederlandstalige versies. Een uitgebreidere Nederlandstalige versie is te bekomen op [email protected] (kies voor Word of pdf). Het korte artikel is een voorbereiding op een eventuele wetenschappelijke publicatie. Alle commentaren zijn welkom (maar graag wel eventjes voorbereiden door de teksten grondig te lezen hé)

Veel leesgenot!
Dit instap-bericht en de eerste bedenkingen daarover te vinden op

http://groups.msn.com/ScienceandPhilosophy...-1&all_topics=0

Reageer