Wie kent derive?

Moderators: dirkwb, Xilvo

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Berichten: 2.589

Wie kent derive?

Hallo,

Ik gebruik sinds enkele dagen de test versie van derive. Persoonlijk vind ik tot op heden een geweldig programma. Maar omdat het maar de testversie is zal ik dit binnen dertig dagen moeten gaan kopen. Kent er iemand dit programma en weet iemand hoeveel een studente versie kost?

en nog verdere info is altijd welkom.

dank bij voorbaat.

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Wie kent derive?

Probeer google... "Download Derive" bracht me meteen op de goede site. Dan nog even surfen naar de pagina waar je de kosten van registreren kan vinden, et voila:

http://www.hearne.com.au/cgi-bin/product.cgi?id=37

(trek je portemonnee maar open :shock: )
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Re: Wie kent derive?

waarom niet downloaden via kazaa?

en daar hebben ze ook betere programma's als Maple en mathematica

GRATIZ

Berichten: 2.589

Re: Wie kent derive?

euh vind dit zeer goed waarom dan een ander maar het is ook in het nederlands ik heb nu voor dertig dagen de demo daarna moet ik het kopen maar ik koop niet graag via het net. daarom ben ik zaterdag eens langs geweest in de standaard die kennen het nog niet eens op boek en soft kennen ze het maar enkel in het engels op de pagina waar in de demo dowloaden stond dat een studente licenties maar 23euro kost en bij boek en soft is het veel duurder en in het engels ik zou gewoon willen weten waar ik dit kan kopen en contant betalen en of hier iemand al ervaringen mee heeft. Groeten

Gebruikersavatar
Berichten: 9.240

Re: Wie kent derive?

Ik zelf heb nog ooit met een oude derive versie gewerkt. Maar wee zijn toen na een jaar meteen overgestapt naar Mathcad. En dat laatste doe ik nou nog steeds. Het is veel beter, zowel grafisch als rekenkundig.

Je kunt niet verlangen dat alles maar in het Nederlands is. Het is zo'n kleine taal, dat het niet rendabel is om speciale nederlandse versies op de markt te brengen. Ik stel voor dat je een werledtaal leert zoals engels of spaans. Kopen op het net is veilig. Nog nooit problemen mee gehad namelijk.

Reageer