Software oversturen

Reageer
Berichten: 4.502

Software oversturen

Hallo,


Nav.een vraag naar freeware door een topichouder,reageerde ik met de mededeling dat ik mogelijk wat voor hem had;door mezelf gefabriceerd op QB45.

Normaal kan ik dat de hele wereld oversturen als aanhangsel bij een email,probeerde dit via een PB over te sturen.Kreeg de mededeling dat deze bijlage niet kon worden verstuurd.

Zit het probleem mogelijk hierin dat het zg.EXE bestanden betreft;ga het hier eens proberen:


Upload gefaald. Je mag dat type bestand niet uploadenEr zijn nu geen bestanden

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Software oversturen

Zit het probleem mogelijk hierin dat het zg.EXE bestanden betreft;ga het hier eens proberen:
Bestanden met .exe mogen inderdaad niet geupload worden. Wat je zou kunnen doen is het bestand van een andere (wel geaccepteerde) extensie voorzien, en erbij melden dat het bestand moet worden hernoemd. Inpakken (.zip of .rar) zou ook moeten werken.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Berichten: 4.502

Re: Software oversturen

Bedankt,Miels,ik kreeg een soortgelijke reactie van de vragensteller!


Ik poogde een andere extenstie te maken via eigenschappen,nl.JPEG en verwijderde EXE,doch bij het verzenden verschenen ze beide achter elkaar geplaatst met EXE als einde!Toen weer weigering,dus hoe voer je dat kunstje uit?

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Software oversturen

Rechtermuisklik op het bestand > Kopieren naar > Gecomprimeerde map

Berichten: 4.502

Re: Software oversturen

Lijkt te lukken Cycloon,kreeg tenminste geen weigering te lezen.Wacht nu op gebruiksreactie van de ontvangers.Bedankt voor je advies!

Reageer