Springen naar inhoud

Deze site stuurt spam

• Log in om te kunnen reageren

rodeo.be

rodeo.be

• >250 berichten
  • 647 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 24 mei 2007 - 10:49

Ik weet niet welke pipo er twee weken gelden tijdens een brainstormsessie op gekomen is om elke dag wat mails op te sturen.

Het is uiterst irritant:
  • ik kom heus wel naar een site als ik daar zin in heb, het is niet nodig te pushen.
  • de inhoud van die mails is zinloos. Als het nu nog automatisch inschrijven OP ZELF GESTARTE TOPICS was, maar nu krijg ik alles waar ik ooit iets heb gepost een berichtje
Graag die functie uitschakelen, of tenminste in die mail een klikbare link naar je profiel geven waar je dat kan uitschakelen.

Veranderd door rodeo.be, 24 mei 2007 - 10:50

???

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

PdeJongh

PdeJongh

• >1k berichten
  • 2005 berichten
  • VIP

Geplaatst op 24 mei 2007 - 11:45

Hier kun je dat uitschakelen pi.gif
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Ger

Ger

• >5k berichten
  • 16444 berichten
  • Technicus

Geplaatst op 24 mei 2007 - 11:47

Hier wordt uit de doeken gedaan waarom we het hebben aangezet, hoe je het kan beheren en hoe het eventueel uit te zetten. Om het centraal te houden zet ik dit topic op slot.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

albert davinci

albert davinci

• >1k berichten
  • 3165 berichten
  • VIP

Geplaatst op 25 mei 2007 - 01:55

Ik heb het uitgeschakeld. Ik kreeg de dag daarna nog zo'n ongewenste mail, daarna niet meer. Het kan dus dat je ook na het uitschakelen toch nog eventjes een mailtje krijgt maar als jij het goed uitvoert dan krijg je ze niet meer ;-)
Deze berggorilla wordt ernstig met uitsterven bedreigd doordat hun natuurlijk habitat wordt aangetast agv illegale bomenkap :(
We kunnen, nog, voorkomen dat deze prachtige dieren uitsterven. Familie laat je toch niet in de steek.

TD

TD

• >5k berichten
  • 24052 berichten
  • VIP

Geplaatst op 25 mei 2007 - 08:51

Ik weet niet welke pipo er twee weken gelden tijdens een brainstormsessie op gekomen is om elke dag wat mails op te sturen.

Nogal aan de agressieve kant, vind je niet?
Zoals je ziet is er een logische verklaring, die had je kunnen vinden of ook 'gewoon' kunnen vragen pi.gif
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

rodeo.be

rodeo.be

• >250 berichten
  • 647 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 11 juni 2007 - 11:52

Nogal aan de agressieve kant, vind je niet?
Zoals je ziet is er een logische verklaring, die had je kunnen vinden of ook 'gewoon' kunnen vragen :D

Ja, maar ze bleven komen ;-)

Je moet de datumselectie op "alles" zetten, en dan zo al je bestaande abonemmenten opzeggen.

Veranderd door rodeo.be, 11 juni 2007 - 11:55

???

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures