Message-tree

Gebruikersavatar
Berichten: 7.556

Message-tree

Wat is de reden voor de invoering van de zeer onhandige 'message-trees'? Nu is geen topic meer normaal te volgen, maar moet ik om iedere reactie te lezen telkens een keer klikken? Dit is vast tijdelijk, niet? :D
Never express yourself more clearly than you think.

- Niels Bohr -

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Message-tree

Klik op opties hier rechtsboven jouw bericht en klik voorlaatste keuzemogelijkheid en zorg dat die op standaard staat. Normaal heb je dat zelf (onbewust) verandert naar uitgelijnd.

Gebruikersavatar
Berichten: 7.556

Re: Message-tree

Klik op opties hier rechtsboven jouw bericht en klik voorlaatste keuzemogelijkheid en zorg dat die op standaard staat. Normaal heb je dat zelf (onbewust) verandert naar uitgelijnd.
Aha, dus dat kon al sinds de overgang naar het nieuwe forum? Dus dit is per ongeluk (door mij, wat ik me eigenlijk niet kan voorstellen) veranderd? Gelukkig maar. Bedankt voor het antwoord.


Wat is trouwens het verschil tussen 'standaard' en 'lineair'? Ze lijken hetzelfde.
Never express yourself more clearly than you think.

- Niels Bohr -

Gebruikersavatar
Berichten: 2.242

Re: Message-tree

Raar maar waar, een tijdje terug sprong hij bij mij ook plots over. Ik dacht ook al, wat is hier gebeurd? Ik zou zweren dat ik geen enkele knopje had aangeraakt.

Bij lineair komt de beginpost altijd nog een keertje extra vanboven, ook al werk je met meerdere pagina's, niet echt onhandig valt me nu op.

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Message-tree

Ja, ik heb precies ook het gevoel dat het soms vanzelf verandert word. Ik had het vroeger ook eens voor op een ander forum, alhoewel ik nog steeds twijfel of ik het niet zelf heb gedaan :D


En het verschil tussen standaard en lineair+ is zoals Rov al zei dat de beginpost altijd bovenaan staat, om het even welke pagina van de topic je bekijkt.

Gebruikersavatar
Berichten: 7.556

Re: Message-tree

En het verschil tussen standaard en lineair+ is zoals Rov al zei dat de beginpost altijd bovenaan staat, om het even welke pagina van de topic je bekijkt.
Aha, daar komt de aap (voor mij) uit de mouw!

Een paar weken geleden zag ik plotseling in ieder topic de beginpost bovenaan op iedere pagina. Toen is dus ook 'toevallig' de optie van standaard naar lineair gegaan.

Ik dacht ook toen dat dit voor iedereen zo ingesteld was.

Ik ga weer lekker terug naar 'standaard' en hoop dat het zo blijft :D
Never express yourself more clearly than you think.

- Niels Bohr -

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.271

Re: Message-tree

Ik heb er nog nooit iets van gemerkt. Maar ik blijf dan ook angstvallig van knopjes af..... :grin:
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 7.556

Re: Message-tree

Dat was het vreemde; ik bleef er ook vanaf (alleen niet angstvallig) :D
Never express yourself more clearly than you think.

- Niels Bohr -

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Message-tree

Is mij nog nooit overkomen. Misschien corrupt cookie oid?
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 7.556

Re: Message-tree

Geen idee, denk ook niet dat dat te controleren valt. Maar goed, het is met één knop te wijzigen en ik weet nu welke knop dat is :D
Never express yourself more clearly than you think.

- Niels Bohr -

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: Message-tree

Het zou misschien door Google kunnen komen. Ik kwam namelijk een keer via Google hier uit (terwijl ik al lid was) en toen kreeg ik ook de message-tree. Na even zoeken had ik het wel teruggezet. Maar zou dus kunnen omdat Google jouw zoekwoorden in de message-tree variant van het topic heeft gevonden.
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Gebruikersavatar
Berichten: 2.242

Re: Message-tree

Nu daarnet, een minuut terug deed ie het weer. Ik klik van de ene pagina naar de andere en ik kom op een pagina met alleen de message tree. Ik ben er zeker van dat ik niets heb aangeraakt en dit is mijne enige venster en tabblad open momenteel.

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: Message-tree

Ik heb net gemerkt dat het type weergave ook in een link vervat kan zitten. Als je dan op een interne link naar een topic klikt (die iemand zelf plaatst), waarbij een andere weergavemode in het adres zit, dan krijg je niet alleen die topic zo te zien, maar verandert je instelling naar die weergave.
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Message-tree

Het zou misschien door Google kunnen komen. Ik kwam namelijk een keer via Google hier uit (terwijl ik al lid was) en toen kreeg ik ook de message-tree.
In de logs zag ik dat Google inderdaad ook die pagina's indexeert. Url's waar de string "mode=" in voorkomt worden vanaf nu niet meer geïndexeerd. Het kan wel een tijd duren voordat dat voor bestaande pagina's is doorgedrongen.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Pluimdrager
Berichten: 4.167

Re: Message-tree

Ook ik had enige tijd geleden, nadat ik via google op een WSF-topic kwam, daarna plotseling overal die message tree i.p.v. de standaard layout.


Maar wat ik eigenlijk graag zou willen is een layout waarbij de laatste reactie bovenaan staat en de rest in omgekeerde volgorde daaronder, om een hoop nutteloos gescrol te besparen.

Bestaat die optie al?

Of kan die technisch gemaakt worden?
Hydrogen economy is a Hype.

Reageer