'volg dit onderwerp'

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 1.623

'volg dit onderwerp'

Ik weet niet of het een foutje in de forum-software is, maar als ik een nieuw onderwerp heb aangemaakt, kan ik rechts van de titel kiezen uit een aantal opties, waaronder 'Volg dit onderwerp' en 'Abonneer op dit forum'. Nu wil ik me natuurlijk niet op het hele forum abonneren, maar ik wil alleen bij dit betreffende onderwerp wel op de hoogte gebracht worden van nieuwe posts. Maar als ik op 'Volg dit onderwerp' klik, krijg ik de foutmelding dat ik al geabonneerd ben op het forum... Hoe kan dit? M'n standaard-instellingen bij e-mail notificatie staat namelijk op 'uit'.
Beter kaal als geen haar want een kip snurkt

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: 'volg dit onderwerp'

"Abonneer op dit forum" stelt je via e-mail op de hoogte van een nieuw onderwerp in het betreffende forum. Dus niet voor reacties binnen bestaande topics.

Als je wilt zien op welke topics/fora je bent geabonneerd kan je in je instellingen onder het kopje abonnementen kijken. Let er daarbij op dat er rechts onder nog een pull-down zit met de tijdspanne.


Wellicht staat het betreffende forum al tussen je abonnementen? Wel vreemd dat als je je op het topic abonneert hij zegt dat dat al het geval is, terwijl de e-mailnotificatie is uitgeschakeld. Ik heb er nog niet echt een verklaring voor...
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Reageer