Effecten aan een bal

Moderators: ArcherBarry, Fuzzwood

Reageer
Berichten: 4

Effecten aan een bal

Goeden dag,

voor het vak Lichamelijke opvoeding 2 moeten ik en een vriend een werkstuk maken over een onderwerp, wij hebben het onderwerp: effecten aan een bal (voornamelijk voetbal) gekozen. Wij hebben een tijdje op internet gezocht naar gerelateerde informatie, maar kunnen niet al te veel vinden. Wij zijn er achter gekomen dat het magnus effect er mee te maken heeft, maar wij vroegen ons af of er misschien nog meer was waarom een voetbal van draairichting verandert. Wij hebben de 2 vrije trappen van David Beckham en Roberto Carlos als voorbeeld genomen van ons verslag, omdat die bekent zijn en daar heel veel mee te maken hebben. Dus heeft er misschien ooit hier een verslag/onderzoek over gelezen of weet er zelf meer over. wij wachten af :D

Remco.

Gebruikersavatar
Berichten: 2.902

Re: Effecten aan een bal

Ik denk dat je best een beetje beter gaat zoeken ik tik magnus effect in op google en krijg direct een paar goeie sites:

Magnus effect ... wikipedia

Je moet zeker en vast ook eens kijken bij google afbeeldingen, hier ga je zeker knappe afbeedlingen vinden en waarschijnlijk nog wel enkele sites die je doorlinken.

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.270

Re: Effecten aan een bal

en als je op dit forum naar magnus gaat zoeken vind je ook wel een paar redelijk goeie discussies erover. Daar kun je dan eventueel aansluiten
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Reageer