Springen naar inhoud

Bots in gebruikers op dit forum

• Log in om te kunnen reageren

Leuke gast

Leuke gast

• >1k berichten
  • 1166 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 02 juni 2007 - 21:05

op regel gebruikers op dit forum zie ik:
Leuke gast , GoogleMP, Jan van de Velde, Yahoo, Google, MSN, eendavid, TD, GigaBlast, albert davinci, Don Quichot, Sjakko, dirkwb, azerty, Nobully

ik merk op dat: GoogleMP, Yahoo, Google, MSN, GigaBlast bots zijn, mischien is het handiger om deze onder de titel 'Bots' op het forum te vermelden.

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

TD

TD

• >5k berichten
  • 24052 berichten
  • VIP

Geplaatst op 02 juni 2007 - 21:15

Ik geloof dat die namen gemakkelijk aan te passen zijn in het AdminCP, Miels kan er wellicht even naar kijken. Er is nu wel al een onderscheid omdat ze als gasten (dus zwart en niet-aanklikbaar) worden weergegeven.
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Leuke gast

Leuke gast

• >1k berichten
  • 1166 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 02 juni 2007 - 21:26

Ik geloof dat die namen gemakkelijk aan te passen zijn in het AdminCP, Miels kan er wellicht even naar kijken. Er is nu wel al een onderscheid omdat ze als gasten (dus zwart en niet-aanklikbaar) worden weergegeven.

ok, voor dat je het weet staan er giga veel bots in deze lijst.

Miels

Miels

• >5k berichten
  • 14507 berichten
  • Beheer

Geplaatst op 03 juni 2007 - 01:37

ik merk op dat: GoogleMP, Yahoo, Google, MSN, GigaBlast bots zijn, mischien is het handiger om deze onder de titel 'Bots' op het forum te vermelden.

Ik snap niet precies wat je bedoelt. Waar zou die titel moeten verschijnen?

Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

PdeJongh

PdeJongh

• >1k berichten
  • 2005 berichten
  • VIP

Geplaatst op 03 juni 2007 - 09:55

Ik snap niet precies wat je bedoelt. Waar zou die titel moeten verschijnen?

Ik denk aan dat hij iets bedoeld als Bot: Google. Net zoals voor Invision, dat de bots een andere kleur krijgen, of in dit geval naam.
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Morzon

Morzon

• >1k berichten
  • 2002 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 03 juni 2007 - 12:14

op regel gebruikers op dit forum zie ik:
Leuke gast , GoogleMP, Jan van de Velde, Yahoo, Google, MSN, eendavid, TD, GigaBlast, albert davinci, Don Quichot, Sjakko, dirkwb, azerty, Nobully

ook kan je niet op lorentziaan leden klikken.
I was born not knowing and have only a little time to change that here and there.

TD

TD

• >5k berichten
  • 24052 berichten
  • VIP

Geplaatst op 03 juni 2007 - 14:16

Je kan ze een aparte gebruiksgroep geven (is dat nodig?) maar je kan geloof ik ook hun naam aanpassen.
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Miels

Miels

• >5k berichten
  • 14507 berichten
  • Beheer

Geplaatst op 05 juni 2007 - 10:23

Aangezien ze niet posten en alleen in de onlinelijst staan lijkt me dat niet nodig: in die lijst zijn ze immers al herkenbaar aan hun kleur.

Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

High-Voltage

High-Voltage

• >250 berichten
  • 384 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 06 juni 2007 - 18:06

Ik ga nu vast een domme vraag stellen door te vragen waarom ze hier eigenlijk rondhangen?

PdeJongh

PdeJongh

• >1k berichten
  • 2005 berichten
  • VIP

Geplaatst op 06 juni 2007 - 18:15

Ik ga nu vast een domme vraag stellen door te vragen waarom ze hier eigenlijk rondhangen?

Ze zorgen ervoor dat WSF gevonden wordt door diverse zoekmachines zoals Google :D
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Cycloon

Cycloon

• >1k berichten
  • 4810 berichten
  • VIP

Geplaatst op 06 juni 2007 - 18:15

Google en andere zoekmachines moeten alle pagina's op het internet eens bezoeken voor ze die pagina kunnen weergeven in de zoekresultaten. Daarvoor gebruiken ze programma's die van link naar link surfen op het internet, ook wel crawler of spider genaamt. Deze crawlers zijn dus ook het forum aan het onderzoeken en aan het indexeren. Het forum toont dit dus enkel aan als gebruiker zodat je een beetje inzicht krijgt in welke zoekmachines hier vaak rondhangen :D

High-Voltage

High-Voltage

• >250 berichten
  • 384 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 06 juni 2007 - 18:18

Oh, dus ze zijn op nagenoeg elk forum aanwezig maar niet altijd zichtbaar?
Moet je die bots uitnodigen of weten ze je vanzelf te vinden?

Cycloon

Cycloon

• >1k berichten
  • 4810 berichten
  • VIP

Geplaatst op 06 juni 2007 - 18:22

Oh, dus ze zijn op nagenoeg elk forum aanwezig maar niet altijd zichtbaar?

Ze zijn normaal wel eens op elke pagina aanwezig die momenteel in de google resultaten is opgenomen, maar op kleine pagina's zijn de minder lang dan op een forum zoals het wetenschapsforum (hoe groter, hoe vaker ze terug komen om up-to-date te blijven). Eigelijk zijn ze nooit zichtbaar, alleen wordt dit bij dit forum toch gevisualiseerd.

Moet je die bots uitnodigen of weten ze je vanzelf te vinden?

Je kan je website zelf op geven bij google en andere zoekrobots. Maar doe je dat niet dan gaan ze je nooit vinden tot op het moment jij je link ergens zet op een website waar wel af en toe een crawler passeert. Je kan gevonden worden door google van zodra je ergens je url achterlaat.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures