Springen naar inhoud

[Enquete] Product kopen via internet?

• Log in om te kunnen reageren

Niels23

Niels23

• 0 - 25 berichten
  • 2 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 04 juni 2007 - 15:20

Hoi!

Ik ben een student Bedrijfswetenschappen aan de Vrije Universiteit te Amsterdam. Momenteel ben ik bezig met mijn scriptie, waarvoor ik het koopgedrag van consumenten op het Internet onderzoek. Om dit koopgedrag goed in beeld te brengen ben ik op zoek naar respondenten die mijn vragenlijst in willen vullen.

De vragenlijst neemt slechts 5 minuten in beslag en de enige vereiste is dat je ooit wat via het Internet hebt gekocht. Voldoe je hieraan, dan zou je mij goed kunnen helpen bij mijn onderzoek door deze vragenlijst in te vullen!

Klik op de onderstaande link om op de pagina te komen waar je de vragenlijst in kunt vullen:
http://www.thesistoo...id=32418&ln=ned

Alvast bedankt voor de moeite!

Met vriendelijke groet,
Niels

P.s. Als ik genoeg respondenten heb verzameld, zal ik een aantal analyses draaien en wat interessante resultaten bij dit topic posten!

NB: Deze enquete is voor plaatsing goedgekeurd door de moderators

Samenhangend onderzoek van Wieteke over de internetwinkels: http://www.thesistoo...id=32215&ln=ned
Het onderzoek gaat ook om een afstudeerder Bedrijfswetenschappen aan de VU Amsterdam. De vragen verschillen van die van Niels 23 en daarom wordt deze enquete door WSF als samenhangend/aanvullend gezien.

Veranderd door Ger, 06 juni 2007 - 14:10
Tweede enquete

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Ger

Ger

• >5k berichten
  • 16444 berichten
  • Technicus

Geplaatst op 04 juni 2007 - 16:08

Even wat feedback:
  • Onderaan de eerste pagina moet kun je kiezen voor de optie cd's dvd's games, juwelen. Hierbij staan boeken niet aangegeven. Ik heb toch voor deze optie gekozen omdat het mij logisch lijkt, maar duidelijk is het niet.