Draainissen

Moderator: ArcherBarry

Gesloten
Berichten: 1

Draainissen

sinds enkele dagen heb ik soms frequent een draainis,smorgens bij rechtkomen maar ook bij het verdraaien van mij hoofd

ik herinner mij dat mijn moeder dit soms ook had,,maar ze had het telkens wanneer er iets speciaals gebeurd was in de familie,

de dokter kwam dan en spak dan over ziekte van meniere

ik he nu prbleem met mijn vriend ,,die mij in de steek laat

zou ik nu ook dat meniere problem hebben

ik bevind mij nu in Thaland voor vakantie

iemand raad aub ?

kumpunna

Berichten: 8.614

Re: Draainissen

Het is op Wetenschapsforum niet toegestaan (medische) persoonlijke problemen te bespreken. Zie ook de Bijsluiter en FAQ van dit forum.
Wij zijn geen dokters (in ieder geval niet allemaal) en kunnen/mogen dus geen diagnose stellen. Ik raad aan om, als je probleem ernstig is, ermee naar een dokter te gaan.

Mocht je een beetje informatie willen lezen over de ziekte van Ménière: zie hier. Maar ook de artikelen op Wikipedia vervangen geen dokter. Lees daarom ook eerst voorbehoud medische lemma's.
ik bevind mij nu in Thaland voor vakantie
Ik zie niet in wat dit met je probleem te maken kan hebben.
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Berichten: 3.165

Re: Draainissen

Los hiervan is het ook onmogelijk om een diagnose te stellen zonder onderzoek.

Conform de regels doe ik hier nu een -slotje- op.
Deze berggorilla wordt ernstig met uitsterven bedreigd doordat hun natuurlijk habitat wordt aangetast agv illegale bomenkap :(

We kunnen, nog, voorkomen dat deze prachtige dieren uitsterven. Familie laat je toch niet in de steek.

Gesloten