img-knop en popups die het niet doen

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

img-knop en popups die het niet doen

trouwens, een tikje off-topic, maar een terugkeer van de oude [ img ][ /img ] knop zou ik handig vinden.
Daar is dit plaatje voor: Afbeelding :D
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.278

Re: img-knop en popups die het niet doen

Da's waar, en ik zie ook weer waarom ik die niet gebruik: die geeft namelijk een scriptvenster. Mijn computer zegt dan: klik hier als u deze website vertrouwt. Ik kan dan klikken, en dan vervolgens opnieuw een scriptvenster aan vragen, waarna het dan wel lukt. Nérgens vind ik iets waarmee ik scriptvensters van dit forum áltijd kan toestaan.

Idea's anyone? (behalve overschakelen van IE naar FF?)
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: img-knop en popups die het niet doen

Apart. Ik kijk net even met IE, en bij mij krijg ik gelijk het scriptje waar ik de link ik moet plaatsen. Kan niet zijn dat ik iets in IE verandert heb van de basisinstellingen, want ik gebruik het nooit...
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Gebruikersavatar
Berichten: 17.660

Re: img-knop en popups die het niet doen

Ik krijg die melding wel zie ik net. Jan, je schakelt het als volgt uit:

1. Menu Extra --> Popupblokkering --> Instellingen voor popupblokkering.

2. Vul bij toegestane websites www.wetenschapsforum.nl in

3. Klik op Toevoegen en vervolgens op sluiten.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.278

Re: img-knop en popups die het niet doen

Tsja, en dat doe je dan, netjes volgens jouw handleiding die ook netjes overeenkomt met de handleiding van IE zelf, en.....no dice. :D

www.wetenschapsforum.nl staat netjes in de lijst met toegestane popup-leveranciers, maar zélfs na een heropstart van de computer dringt dat kennelijk niet door...??..


popups.GIF
popups.GIF (31.37 KiB) 477 keer bekeken
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: img-knop en popups die het niet doen

Is er misschien nog een andere popup-blocker actief? Een toolbar in IE, een virusscanner die die functionaliteit heeft oid? Soms moet je daar een soortgelijk trucje herhalen... Of krijg je ook nog steeds diezelfde melding in IE?
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 17.660

Re: img-knop en popups die het niet doen

Of je kan als toegestane website *.wetenschapsforum.* toestaan. Ik weet niet precies hoe IE met die domeinen omgaat wat dat betreft.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: img-knop en popups die het niet doen

Is er misschien nog een andere popup-blocker actief? Een toolbar in IE, een virusscanner die die functionaliteit heeft oid? Soms moet je daar een soortgelijk trucje herhalen... Of krijg je ook nog steeds diezelfde melding in IE?


Hij heeft de google toolbar ook aanstaan zie ik rechtsboven in de screenshot, daar zit het probleem volgens mij :D

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.278

Re: img-knop en popups die het niet doen

Hij heeft de google toolbar ook aanstaan zie ik rechtsboven in de screenshot, daar zit het probleem volgens mij :D
Die pop-upblokkering heb ik volgens mij nu ook uitgeschakeld staan. maar nog steeds nada.

Computers hebben niks met mij..... 8-)
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: img-knop en popups die het niet doen

Firefox gebruiken Jan? 8-) We hebben je het al een paar keer aangeraden, mss moet je de overstap maar even wagen?


http://www.getfirefox.com


Blijven uitstellen heeft geen zin :D

Gebruikersavatar
Berichten: 314

Re: img-knop en popups die het niet doen

Ik heb exact hetzelfde probleem:


Op deze website wordt een venster gebruikt dat door een script wordt gestart. Daarin wordt u om informatie gevraagd. Als u deze website vertrouwt, klikt u hier om door scripts gestarte vensters toe te staan.


"Help" zegt er het volgende over:
Internet Explorer heeft voorkomen dat op een website een klein programma (script) wordt gebruikt om een afzonderlijk venster weer te geven. Hackers maken soms gebruik van door scripts gestarte vensters om toegestane vensters op websites, zoals aanmeldingsschermen, na te bootsen. Als u de website vertrouwt en het door een script gestarte venster wilt toestaan, klikt u op de informatiebalk en klikt u vervolgens op Door scripts gestarte vensters tijdelijk toestaan. Als u scriptvensters altijd wilt toestaan, vinkt u de aangepaste beveiligingsinstelling Websites toestaan om informatie te vragen met door scripts gestarte vensters aan.
Ik vind echter niet waar ik op "Websites toestaan om informatie te vragen met door scripts gestarte vensters" kan klikken. Nog beter zou zijn dat je, net zoals bij de popupblokkering, enkel bepaalde sites kan toestaan... Nja :D

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: img-knop en popups die het niet doen

evitje schreef:Ik heb exact hetzelfde probleem:

(...)

Ik vind echter niet waar ik op "Websites toestaan om informatie te vragen met door scripts gestarte vensters" kan klikken. Nog beter zou zijn dat je, net zoals bij de popupblokkering, enkel bepaalde sites kan toestaan... Nja :D
Uhm, is dat niet wat Ger hierboven al schreef:
Ger schreef:Ik krijg die melding wel zie ik net. Jan, je schakelt het als volgt uit:

1. Menu Extra --> Popupblokkering --> Instellingen voor popupblokkering.

2. Vul bij toegestane websites www.wetenschapsforum.nl in

3. Klik op Toevoegen en vervolgens op sluiten.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: img-knop en popups die het niet doen

Nee het gaat over het toestaan van scripts, en niet over popups.


Maar ik heb ook niet zo direct een idee...

Reageer