ISO 17025

Moderators: ArcherBarry, Fuzzwood

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

ISO 17025

Ik ben op zoek naar ISO 17025. Dit heb ik nodig voor een experiment. zou iemand me kunnen zeggen waar dit op slaat of me een link geven (en ja www.google.nl oid :wink: heb ik al geprobeerd)
"Meep meep meep." Beaker

Gebruikersavatar
Berichten: 2.116

Re: ISO 17025

www.iso.org

17025 = General requirements for the competence of testing and calibration laboratories

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: ISO 17025

:shock: ;) ;) :?: Was me nog niet opgevallen, maar nu ik dat probeer merk ik dat ik grof moet betalen om daar binnen te komen. Daar heb ik niet echt zin in. Kan iemand me helpen?
"Meep meep meep." Beaker

Gebruikersavatar
Berichten: 2.116

Re: ISO 17025

De mediatheek van je school zal 'm hoop ik toch wel hebben? Is de defacto standaard in laboratoria. Suggereer anders maar dat ze deze eens moeten aanschaffen.

op www.nen.nl kan je 'm ook kopen, denk ik.

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: ISO 17025

thanx zal morgen 's ff kijken
"Meep meep meep." Beaker

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: ISO 17025

De HLO in Nijmegen van de Hogeschool voor Arnhem en Nijmegen heeft niet de ISO reeks tot zijn beschikking.

Ik dacht dat het een goede opleiding was. Als ze dit al niet hebben...? tja dan weet ik het niet meer. Ik begin me toch wel een beetje te :shock: dat ik hier naar school ga. ;)
"Meep meep meep." Beaker

Re: ISO 17025

Het kenniscentrum voor normen en normalisatie is het Nederlands Normalisaie-instituut (NEN) in Delft. Daar is het mogelijk normen kostenloos in te zien. Verder er zal daar voor aanschaf altijd moeten worden betaald (mits we over een legale versie spreken).

Berichten: 718

Re: ISO 17025

Maar een HLO opleiding behoort die norm gewoon te hebben.

Reageer