Onbeantwoorde berichten

Reageer
Berichten: 8.614

Onbeantwoorde berichten

Het is al een tijdje geleden dat ik het voor het laatst gezien heb, maar vroeger stond er linksboven altijd een link naar "onbeantwoorde berichten". Ik vind dit rubriekje echter nergens meer.


Kijk ik niet goed? Is het er niet meer?
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: Onbeantwoorde berichten

Rechtsboven in het scherm staat 'Assistent'. Als je daarop klikt, is er een tabblad 'nieuwe berichten' :D
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Onbeantwoorde berichten

Klopt, maar dat is geen antwoord op de vraag :D


Klintersaas bedoelt -denk ik- de functie die we met de phpBB-software hadden, waarbij je met 1 druk op de knop een overzicht kan krijgen van alle topics die nog maar 1 post hebben, maw die nog geen reactie hebben ontvangen.


Voor zover ik weet is een dergelijk overzicht niet met de huidige software op te vragen.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Berichten: 8.614

Re: Onbeantwoorde berichten

Miels schreef:Klintersaas bedoelt -denk ik- de functie die we met de phpBB-software hadden, waarbij je met 1 druk op de knop een overzicht kan krijgen van alle topics die nog maar 1 post hebben, maw die nog geen reactie hebben ontvangen.


Voor zover ik weet is een dergelijk overzicht niet met de huidige software op te vragen.
Dat bedoel ik inderdaad. Jammer dat het niet meer gaat. Ik vond het wel handig.
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Berichten: 8.614

Re: Onbeantwoorde berichten

Zou er misschien binnen "Algemeen" een subforum "Onbeantwoorde berichten" aangemaakt kunnen worden waar al deze berichten in terecht komen (met "al deze berichten" bedoel ik de oude berichten en niet degenen die er continu bijkomen). Er bestaan namelijk veel onbeantwoorde berichten die een jaar of ouder zijn. Misschien kunnen we ze op deze manier toch nog eens onder de aandacht brengen van het hele forum en van de talrijke nieuwe gebruikers die misschien wel een antwoord hebben op de in deze onbeantwoorde berichten gestelde vragen. Misschien hebben de toenmalige vragenstellers er niet veel meer aan, maar een rechtvaardiging zie ik in volgende quote (het eerste deel van de missie van het Wetenschapsforum):


Het verzamelen en inzichtelijk en toepasbaar maken van wetenschappelijk gebaseerde kennis ten behoeve van Nederlandstalige gebruikers. Om dit te bereiken worden onderwerpen zo centraal en toegankelijk mogelijk ingedeeld (toelichting uit de praktijk: mergen van zeer gelijkende topics en indeling in fora). De focus ligt op wetenschappelijke feiten en gestaafde interpretaties.
Let hierbij vooral op het woord verzamelen.
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Onbeantwoorde berichten

Zou er misschien binnen "Algemeen" een subforum "Onbeantwoorde berichten" aangemaakt kunnen worden waar al deze berichten in terecht komen.
Nee, dat zal niet gaan. Daarmee zouden we de volledige structuur van WSF op z'n gat gooien. Waar je wellicht ook wat mee opschiet is de sorteerfunctie die je rechts onder in beeld ziet wanneer je een forum bekijkt. Je kan er daar namelijk voor kiezen om berichten te sorteren op basis van het aantal reacties.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Berichten: 8.614

Re: Onbeantwoorde berichten

Sorry voor mijn onwetendheid en bedankt voor de tip over de sorteerfunctie. Dat is precies wat ik zocht.
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Reageer