Vreemde vogel ?

Moderator: Rhiannon

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 603

Vreemde vogel ?

Ik heb hier nu een aantal onderwerpen geprobeerd te bespreken :

1 ( Baan van electronen om kern )

2 ( Bewijzen tegen een "Expanding Earth" )

3 ( massa-traagheid )

4 ( lichtbuiging en -breking )

5 ( Gekromde Ruimte en Gravitatie )

Ik kreeg hierbij weinig steun. Wat zegt dat over mij ?
"If you can't explain it simply, you don't understand it well enough"

Gebruikersavatar
Berichten: 7.556

Re: Vreemde vogel ?

Wat bedoel je met "ik kreeg hierbij weinig steun"? Dat weinigen het met je eens zijn? Het gaat erom dat mensen in discussie gaan en proberen jouw theorie onderuit te halen (of steunen, wat echter blijkbaar niet gebeurt). Dus je vindt dat er nauwelijks bruikbare tegenargumenten zijn langsgekomen?

Vooral je punt 2 is mijns inziens toch duidelijk onderuit gehaald, met argumenten.

\\edit: volgens mij ben je gewoon serieus genomen. Het klopt dat je een aantal "ongebruikelijke" onderwerpen hebt gestart. Het enige wat dat over je zegt, is dat je een wat andere kijk hebt op verschillende issues dan anderen. Niet meer en niet minder. Ik zeg: blijf maar komen met de onderwerpen, hoor. Ik zou het jammer vinden als die niet normaal besproken kunnen worden, vooral omdat je je bescheiden opstelt, hetgeen je siert (soms komen er weleens mensen zonder onderbouwing of ruimte voor kritiek).
Never express yourself more clearly than you think.

- Niels Bohr -

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.259

Re: Vreemde vogel ?

Paul_1968 schreef:Ik heb hier nu een aantal onderwerpen geprobeerd te bespreken :

..//..

Ik kreeg hierbij weinig steun. Wat zegt dat over mij ?
Dat zegt misschien minder over jou als over de aangebrachte ideeën denk ik. Wat mij betreft, dat die ideeën nogal indruisen tegen wat ik van de wereld om me heen meen te weten en begrijpen. Als je bang bent een vreemde vogel te zijn, wees gerust, ik heb al véél vreemdere gezien van mijn leven. Een wereld met alleen grijze duiven is ook geeen garantie voor vooruitgang. Je ideeën zijn in elk geval leesbaar, bediscussieerbaar en redelijk falsifieerbaar. En hoewel ik bij je eerste berichten dacht: "OHOH, daar heb je er weer zo een" val je me best mee hoor..... :D
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 603

Re: Vreemde vogel ?

Phys schreef:Wat bedoel je met "ik kreeg hierbij weinig steun"?

Het klopt dat je een aantal "ongebruikelijke" onderwerpen hebt gestart. ... Ik zeg: blijf maar komen met de onderwerpen, hoor.
Het woord steun is misschien niet goed gekozen. Ik denk dat ik best veel "aandacht" heb gekregen, maar dat ik op meer medestanders had gehoopt. Het is nl. een beetje te moeilijk om in je eentje een nieuw idee te opperen. Ik kan niet iemand overtuigen. Daarvoor heb ik te weinig tijd om echte goede argumenten/bewijzen te zoeken. Ik hoop misschien dat ik mensen aan het denken kan zetten. (misschien voor een afstudeeropdracht ?)

Dank voor je opbeurende opmerking :D
Dat zegt misschien minder over jou als over de aangebrachte ideeën denk ik. Wat mij betreft, dat die ideeën nogal indruisen tegen wat ik van de wereld om me heen meen te weten en begrijpen. Als je bang bent een vreemde vogel te zijn, wees gerust, ik heb al véél vreemdere gezien van mijn leven. Een wereld met alleen grijze duiven is ook geeen garantie voor vooruitgang. Je ideeën zijn in elk geval leesbaar, bediscussieerbaar en redelijk falsifieerbaar. En hoewel ik bij je eerste berichten dacht: "OHOH, daar heb je er weer zo een" val je me best mee hoor..... :D
Jij ook bedankt voor je compliment Jan :D Ik doe echt m'n best om iets helder op te schrijven, maar soms lukt het gewoon niet zo goed ....

Ik ben niet echt bang een vreemde vogel te zijn,hoor. Maar soms ben ik wel nieuwsgierig hoe men over mij denkt.
"If you can't explain it simply, you don't understand it well enough"

Reageer