Verschil/overeenkomst tussen opleidingen

Reageer
Berichten: 51

Verschil/overeenkomst tussen opleidingen

Hoi allemaal,

ik ben van plan om de opleiding Logistiek & Economie te gaan volgen op de Hogeschool Utrecht, dit zou ik gaan doen met een jongen uit m'n klas. Alleen is hij tegen de verwachtingen in definitief gezakt dus moet ik alleen verder.

Nu raadde m'n broer aan om de opleiding MER te gaan doen op het CHE in Ede, dit is dichterbij en het schijnt leuker te zijn, en de opleiding zou volgens hem bijna hetzelfde zijn.

Weet iemand verschillen of overeenkomsten te noemen tussen deze opleidingen zodat ik deze kan vergelijken..

Danku.

Berichten: 369

Re: Verschil/overeenkomst tussen opleidingen

Hoi allemaal,
Hoi
ik ben van plan om de opleiding Logistiek & Economie te gaan volgen op de Hogeschool Utrecht, dit zou ik gaan doen met een jongen uit m'n klas.
Dat is heel gevaarlijk! Je weet zeker dat die studie je leuk lijkt? Nooit zomaar afgaan op anderen he (ik weet niet of je dat doet, maar omdat jouw bericht zo de schijn wekt).
Alleen is hij tegen de verwachtingen in definitief gezakt dus moet ik alleen verder.

Nu raadde m'n broer aan om de opleiding MER te gaan doen op het CHE in Ede, dit is dichterbij en het schijnt leuker te zijn, en de opleiding zou volgens hem bijna hetzelfde zijn.
Dat is jammer. Ik zou de site schoolweb eens bezoeken en daarop rondkijken. Daarnaast zelf kijken natuurlijk! Vragen stellen aan studenten die er studeren, misschien zelfs iemand die is overgestapt van het een op het ander.
Weet iemand verschillen of overeenkomsten te noemen tussen deze opleidingen zodat ik deze kan vergelijken..
Daarin ben ik niet thuis. Maar ik hoop je toch een beetje geholpen te hebben.

Succes!
Onzekerheid is de enige zekerheid die het leven te bieden heeft - leef daar naar!

Reageer