Springen naar inhoud

Stralingsdeskundigheid.

• Log in om te kunnen reageren

Tc99m

Tc99m

• >25 berichten
  • 30 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 16 februari 2005 - 21:33

Beste mensen ik ben benieuwd naar de studie mogelijkheden wanneer je in het bezit van een stralingsdeskundigheids diploma niveau 4a/b bent?
Welke opleidingen kun je volgen, zodoende niveau 3 of 2 te bereiken? Zijn er ook mensen met een stralingsdeskundigheid niveau 1?

Bedankt voor jullie aandacht.

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Stralen

Stralen

• >25 berichten
  • 67 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 17 februari 2005 - 11:38

Na stralingsbescherming niveau 4a/b kun je stralingsbescherming niveau 3 doen. Echter wel duur al je geen korting van school krijgt. Tegen de 5000 - 7000 euro afhankelijk in welk universiteit je die cursus ga doen. Stralingsbescherming niveau 2 kan je om de 5 jaar doen in Delft. Hierbij eisen ze dat je een stralingsbescherming niveau 3 certificaat hebt Ún dat je 5 jaar als stralingsdeskundige heb gewerkt.

Wat betreft niveau 1, moet je gepromoveert worden. Hier kan je geen cursus voor doen.

Ben jij van plan dan om niveau 3 te gaan doen? Ik denk dat ik volgend jaar ermee bezig ga. Krijg korting van school, schilt echt heel veel.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures