Jongeren en vakantiewerk.

Moderator: Rhiannon

Berichten: 215

Jongeren en vakantiewerk.

Wat ik me afvraag hoeveel de jeugd verdient (gemiddeld) met vakantie werk/jaar.

Hoeveel verdienen(den) jullie met vakantie werk/jaar?

Gebruikersavatar
Berichten: 220

Re: Jongeren en vakantiewerk.

Dit jaar verdien ik waarschijnlijk 8 euro per uur... :D 8-)
"If you use your head, you won't get fat, even if you eat sweets"

"I just can’t sit any other way than this. If I sit the way other people do, my reasoning ability drops by 40%."

"Will you be eating that cake?...say what you want, but I will be taking the cake."

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: Jongeren en vakantiewerk.

Ik werk gewoon extra bij m'n huidige werkgever C1000. Ik krijg echter niet meer dan het mimimumloon voor 16 jarigen, wat €3,19 is. Wordt echt tijd dat ik promotie tot vulploegleider maak... :D
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Berichten: 4.546

Re: Jongeren en vakantiewerk.

Ik krijg precies hetzelfde bij Coop :D Alleen ik zal geen promotie maken tot vulploegleider, dat is bij ons gewoon een full-time "volwassenenbaan".
'The universe has a way of not caring about what you believe.'



- Robert Heinlein -

Gebruikersavatar
Berichten: 220

Re: Jongeren en vakantiewerk.

Nouja.. ik ga werken bij mijn vader op kantoor.. en daar zijn ze nogal gul..

Ik moet volgens mij dingen updaten.. kantoorwerk iig

eerlijk gezegd weet ik niet precies wat ik moet doen :D
"If you use your head, you won't get fat, even if you eat sweets"

"I just can’t sit any other way than this. If I sit the way other people do, my reasoning ability drops by 40%."

"Will you be eating that cake?...say what you want, but I will be taking the cake."

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: Jongeren en vakantiewerk.

Ik krijg precies hetzelfde bij Coop 8-) Alleen ik zal geen promotie maken tot vulploegleider, dat is bij ons gewoon een full-time "volwassenenbaan".
Ik bedoel het als een 'gewone vulploegmedewerker' alleen die mag dan zeggen wie wat moet doen. Echt vulploegleider (in de zin van: die hebben nog veel meer te zeggen), zijn inderdaad ook bij ons volwassenen. Ik ga dus voor de eerste variant :D
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Berichten: 84

Re: Jongeren en vakantiewerk.

Ik werk gewoon extra bij m'n huidige werkgever C1000. Ik krijg echter niet meer dan het mimimumloon voor 16 jarigen, wat €3,19 is. Wordt echt tijd dat ik promotie tot vulploegleider maak... :D


Man man wat een schraal loontje. Ik kan me herinneren dat ik ongeveer 7 gulden per uur verdiende toen ik een jaar of 10-11 was en dat is al een tijdje geleden. Misschien moet je vakantiewerk zoeken waar je wat harder moet werken maar wel meer betaald krijgt. Voor dat bedrag zou ik echt niet gaan werken op die leeftijd, tenzij er echt niks te vinden is in een straal van 10 km. Aan de andere kant, wie ben ik he 8-)

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: Jongeren en vakantiewerk.

Man man wat een schraal loontje. Ik kan me herinneren dat ik ongeveer 7 gulden per uur verdiende toen ik een jaar of 10-11 was en dat is al een tijdje geleden. Misschien moet je vakantiewerk zoeken waar je wat harder moet werken maar wel meer betaald krijgt. Voor dat bedrag zou ik echt niet gaan werken op die leeftijd, tenzij er echt niks te vinden is in een straal van 10 km. Aan de andere kant, wie ben ik he :D
Ik wil niet veel zeggen, maar dan verdien je evenveel hoor 8-) De koers van de euro tov de gulden is 2.20371 en
\(\frac{7}{2.20371}=3,18\)
dus ik krijg zelfs 1 cent (woow :D ) meer dan jou :D

Hier in de buurt kan ik kranten rondbrengen (heb ik ook gedaan, dus doe ik niet meer) en in de kassen gaan werken. Eind augustus/begin september weet ik of ik weer contractverlenging krijg (wordt dan een onbeperkt contract) en mocht dat mislukken dan ga ik de kassen uitproberen. Voorlopig kan ik me prima vinden bij de C1000
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Jongeren en vakantiewerk.

3€ is echt wel bagger :D Hier in België krijgt een 15-16 jarige al rap 5 à 6€ per uur. Voor 3€ per uur zou ik ook niet gaan werken hoor, dan zou ik liever ten volle van men vakantie profiteren 8-)

Edit: Ik kreeg trouwens 10,5€ per uur toen ik 17 was. Was wel poetswerk, maar who cares als het goed betaald is? :D (ik kreeg zelf een kilometervergoeding voor de verplaatsing :D )

Berichten: 4.546

Re: Jongeren en vakantiewerk.

Ik bedoel het als een 'gewone vulploegmedewerker' alleen die mag dan zeggen wie wat moet doen. Echt vulploegleider (in de zin van: die hebben nog veel meer te zeggen), zijn inderdaad ook bij ons volwassenen. Ik ga dus voor de eerste variant
Huh? Is er dan nog iets lagers dan gewoon vakkenvuller?
Hier in België krijgt een 15-16 jarige al rap 5 à 6€ per uur. Voor 3€ per uur zou ik ook niet gaan werken hoor, dan zou ik liever ten volle van men vakantie profiteren
Woa das inderdaad vet beter! Maja, de computer waar ik dit nu type heeft zichzelf niet betaald.
'The universe has a way of not caring about what you believe.'



- Robert Heinlein -

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: Jongeren en vakantiewerk.

Huh? Is er dan nog iets lagers dan gewoon vakkenvuller?
Je hebt de gewone vakkenvuller die je in de winkel ziet. Dan is er iemand, gepromoveerd van vakkenvuller, die er tijdens de drukke uren (qua personeel) er leiding aan geeft. Dat heet bij ons dan de vulploegleider, want hij leidt de groep op dat moment. Daarnaast is er het 'hoofd van de vulploeg'. Dat is iemand die in vaste dienst is, en 40 uren per week maakt. Hij kan o.a. nieuwe mensen aannemen enzo :D
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Gebruikersavatar
Berichten: 267

Re: Jongeren en vakantiewerk.

Ik heb ook een tijd lang als vakkenvuller gewerkt, maar toen ik voor de zoveelste keer op zaterdagavond om elf uur nog in de winkel stond te spiegelen had ik er wel genoeg van :D
There we were, two men against an army. Boy, did we beat the hell out of those two guys.

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: Jongeren en vakantiewerk.

Ik heb ook een tijd lang als vakkenvuller gewerkt, maar toen ik voor de zoveelste keer op zaterdagavond om elf uur nog in de winkel stond te spiegelen had ik er wel genoeg van :D
11 uur :D :D :D De drukste dag is bij ons op donderdag en dan is het hooguit 10 uur. Zaterdag's is iedereen gewoon om 8 uur weg...
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Berichten: 84

Re: Jongeren en vakantiewerk.

PdeJongh schreef:Ik wil niet veel zeggen, maar dan verdien je evenveel hoor :D De koers van de euro tov de gulden is 2.20371 en
\(\frac{7}{2.20371}=3,18\)
dus ik krijg zelfs 1 cent (woow :D ) meer dan jou :D

Hier in de buurt kan ik kranten rondbrengen (heb ik ook gedaan, dus doe ik niet meer) en in de kassen gaan werken. Eind augustus/begin september weet ik of ik weer contractverlenging krijg (wordt dan een onbeperkt contract) en mocht dat mislukken dan ga ik de kassen uitproberen. Voorlopig kan ik me prima vinden bij de C1000
Hallo rekenwonder, ik was toen 10 of 11 jaar, hoe oud ben jij? Daarbij komt nog eens een inflatie van ongeveer 10 jaar. Do the math.

Berichten: 4.546

Re: Jongeren en vakantiewerk.

Je hebt de gewone vakkenvuller die je in de winkel ziet. Dan is er iemand, gepromoveerd van vakkenvuller, die er tijdens de drukke uren (qua personeel) er leiding aan geeft. Dat heet bij ons dan de vulploegleider, want hij leidt de groep op dat moment. Daarnaast is er het 'hoofd van de vulploeg'. Dat is iemand die in vaste dienst is, en 40 uren per week maakt. Hij kan o.a. nieuwe mensen aannemen enzo
Aaa, ja die hebben wij niet in de winkel :D Maja het is ook maar een "buurtsuper" en dus vrij klein. Dat is ook wel weer leuk, want er komen veel mensen die ik ken en het personeel kende ik ook al voordat ik er kwam werken.
Ik heb ook een tijd lang als vakkenvuller gewerkt, maar toen ik voor de zoveelste keer op zaterdagavond om elf uur nog in de winkel stond te spiegelen had ik er wel genoeg van
En daarom is zo'n kleine buurtsuper óók relaxed: wij redden het spiegelen makkelijk voor sluitingstijd :D
'The universe has a way of not caring about what you believe.'



- Robert Heinlein -

Reageer