Springen naar inhoud

[online experiment] omgaan met kunstinformatie

• Log in om te kunnen reageren

E-Culture

E-Culture

• 0 - 25 berichten
  • 7 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 23 juni 2007 - 08:22

Op dit moment doe ik mijn afstudeeronderzoek voor mijn Master aan de Universiteit van Amsterdam. Ik heb een online experiment (survey) opgezet. Ik wist niet goed waar ik mijn topic moest plaatsen. Het is sociaal-wetenschappelijk onderzoek, en past dus in dit forum "Psychologie en Sociologie".

We gaan steeds meer online op zoek naar informatie gedreven vanuit een behoefte om meer te weten te komen over een bepaald onderwerp. Soms komt de interesse vanuit jezelf, soms ga je op zoek naar informatie omdat je het moet. Er is zoveel te vinden online, steeds meer uit allerlei hoeken. Je komt vaak informatie tegen op een site, die je weer niet vindt op de andere site. Wat vinden jullie echter van al die bronnen? Hoe gaan jullie om met online kunst informatie?

Als je interesse hebt om mee te doen met dit onderzoek, ga dan naar mijn website.

Er zal onder de deelnemers een "winnaar" worden gekozen, en die zal een cadeaubon ter waarde van 25 euro krijgen (per post opgestuurd). Als je kans wil maken hierop, dan moet je wel op het eind van het experiment je e-mailadres achterlaten.

Alvast bedankt voor je deelname! :D

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

gast004

gast004

• >250 berichten
  • 314 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 23 juni 2007 - 11:36

Er is een probleempje als ik "years you have lived in the Netherlands" wil invullen. Ik woon in BelgiŽ en wilde dus "1" invullen (omdat "0" niet bij de keuzemogelijkheden staat), maar dan krijg ik "please select a value for "years you have lived ...", thanks!". Ik heb dan maar 18 ingevuld (zo lang woon ik in BelgiŽ).

E-Culture

E-Culture

• 0 - 25 berichten
  • 7 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 23 juni 2007 - 17:28

Er is een probleempje als ik "years you have lived in the Netherlands" wil invullen. Ik woon in BelgiŽ en wilde dus "1" invullen (omdat "0" niet bij de keuzemogelijkheden staat), maar dan krijg ik "please select a value for "years you have lived ...", thanks!". Ik heb dan maar 18 ingevuld (zo lang woon ik in BelgiŽ).

Bedankt voor je deelname! :D

Volgens mij lukt 1 wel als je eerst een ander getal selecteert, en dan weer 1. Het invullen van het aantal jaren dat je in Belgie hebt gewoond is goed. Ik zal geen onderscheid maken tussen Nederlandstalige Belgen en Nederlanders. :D

lucifer

lucifer

• >100 berichten
  • 146 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 23 juni 2007 - 20:53

Graag gedaan :D
Adde parvum parvo magnus acervus erit.

E-Culture

E-Culture

• 0 - 25 berichten
  • 7 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 23 juni 2007 - 21:00

ontzettend bedankt lucifer! :D

HosteDenis

HosteDenis

• >250 berichten
  • 689 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 24 juni 2007 - 00:09

Bedankt voor je deelname! :D

Volgens mij lukt 1 wel als je eerst een ander getal selecteert, en dan weer 1. Het invullen van het aantal jaren dat je in Belgie hebt gewoond is goed. Ik zal geen onderscheid maken tussen Nederlandstalige Belgen en Nederlanders. :D

Ik had hetzelfde probleem als Lucifer, met name dat ook ik in BelgiŽ woon, en 1 geen optie als antwoord is.
Boeiende quiz, al ben ik ervan overtuigd dat ik noch beschrjiving, noch oorsprong van ook maar 1 van de 3 voorwerpen correct heb.

Denis
"Her face shown like the sun that I strived to reach."

E-Culture

E-Culture

• 0 - 25 berichten
  • 7 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 24 juni 2007 - 10:51

Bedankt Denis, het is prima dat je gewoon het aantal jaar dat je in Belgie woont invult. Bedankt voor je deelname! :D

E-Culture

E-Culture

• 0 - 25 berichten
  • 7 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 25 juni 2007 - 07:02

Ik heb nog maar 8 mensen nodig voor mijn experiment! Alvast bedankt als je wil meedoen! :D

E-Culture

E-Culture

• 0 - 25 berichten
  • 7 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 26 juni 2007 - 14:39

Ik heb nog 1 iemand nodig en dan kan ik het experiment afsluiten! Als iemand zo vriendelijk wil zijn om als laatste mee te doen.... :D

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures