Filmbewerking

Moderators: jkien, Xilvo

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 2.902

Filmbewerking

Hallo ik heb enkele zelfgemaakte filmfragmenten die ik wil samenbrengen met geluid erbij.

Ik ken Windows Moviemaker maar de mogelijkheden van dit programma zijn een beetje beperkt.

Is er iemand die mij een goed programma kan aanraden ?

Alvast bedankt !!

Berichten: 388

Re: Filmbewerking

Camtasia (weet niet juist hoe je het schrijft) gebruiken een paar mensen die ik ken. Zelf nooit gebruikt...

Google weet raad!

Gebruikersavatar
Berichten: 2.902

Re: Filmbewerking

High-Voltage schreef:Camtasia (weet niet juist hoe je het schrijft) gebruiken een paar mensen die ik ken. Zelf nooit gebruikt...

Google weet raad!


Zit er niet slecht uit, ga het direct eens proberen :D

Alvast bedankt

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Filmbewerking

Ik wil eigenlijk het tegenovergestelde: 1 videobestand opslitsen in delen (hoofdstukken). Praktisch gezien zou het handig zijn als je markers kunt plaatsen, waarbij ieder stuk tussen markers als apart bestand wordt opgeslagen.

Ik heb al minstens 6 applicaties geprobeerd, maar slechts weinigen werken een beetje lekker. Misschien heeft iemand hier daar ervaring mee?
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Filmbewerking

Miels schreef:Ik wil eigenlijk het tegenovergestelde: 1 videobestand opslitsen in delen (hoofdstukken). Praktisch gezien zou het handig zijn als je markers kunt plaatsen, waarbij ieder stuk tussen markers als apart bestand wordt opgeslagen.

Ik heb al minstens 6 applicaties geprobeerd, maar slechts weinigen werken een beetje lekker. Misschien heeft iemand hier daar ervaring mee?
http://www.autogk.me.uk/

Deze kan het zeker, een heel makkelijk programma met niet duizend-en-één opties waarvan niemand iets begrijpt maar alles zit samen in 1 scherm en is echt heel makkelijk te gebruiken. Je kan wel niet aangeven op welk tijdstip die net moet splitsen, maar wel op grootte, dus een beetje gokken kan wel wonderen doen :D

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Filmbewerking

http://www.autogk.me.uk/Je kan wel niet aangeven op welk tijdstip die net moet splitsen, maar wel op grootte, dus een beetje gokken kan wel wonderen doen :D
Tsja, daar heb ik dus niets aan. Er zijn echt momenten in die video waar een nieuw hoofdstuk begint. Ik heb al zat programma's gevonden die bestanden netjes opdelen in bestanden van een verschillend formaat, maar daar gaat het me dus niet om. Ook heb ik programma's gevonden die op een opgegeven tijdstip splitsen, maar zonder dat je kan zien waar in het bestand je zit. Ook dat werkt voor mijn doeleinde dus niet handig.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Reageer