Rijden naar de toekomst?

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 1

Rijden naar de toekomst?

Beste mensen,

Als onderdeel van mijn Bachelor Eindopdracht doe ik onderzoek naar de acceptatie van enkele mogelijkheden die in de toekomst voor de bestuurder beschikbaar zullen worden. Deze mogelijkheden zijn ontwikkeld in een tal Europese projecten (o.a. WillWarn, Safespot, Hidenets). Door middel van een enquête wou ik graag te weten komen wat jullie hiervan denken. Het invullen hiervan duurt hoogstens 10 minuten en de gegevens worden uiterst vertrouwelijk behandeld. De enquête is te vinden door op de volgende link te klikken:

http://www.quaestio.com/utwente/quaestio.php?qst=TIWMC

Alvast bedankt voor de medewerking!

Ray

Gebruikersavatar
Berichten: 7.556

Re: Rijden naar de toekomst?

Ik neem aan dat alleen bestuurders (met rijbewijs) de enquete kunnen/horen in(te)vullen?
Never express yourself more clearly than you think.

- Niels Bohr -

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Rijden naar de toekomst?

Cross-posten is niet toegestaan.
Uhm, dat heeft hij toch ook niet? Ik heb het bericht verplaatst vanuit "Over dit forum" naar cafe, dus misschien dat je de achtergebleven link als post hebt geïnterpreteerd...

Nog wat opmerkingen:
  • De enquete is alleen relevant voor mensen die ook daadwerkelijk wel eens in een auto (of vrachtwagen) rijden.
  • Bij de vraag "Wat zijn de redenen waarom u gebruik maakt van een voertuig? Selecteer hier alle doeleinden die voor u van toepassing zijn." kan ik niet alle opties tegelijk aanvinken (terwijl dat wel op mij van toepassing is). Geldt ook voor "Moet u of het voertuig zich inspannen? - Waar zou u dit systeem whttp://www.wetenschapsforum.nl/index.php?showt ... pid=324079&#

    Klaarillen inschakelen? "
  • in de vraag "Meer informatie op de weg - Welke route ziet u als beste route om uw primaire doeleinde* te bereiken?" staat een sterretje. Onderaan staat een icoon naast dit sterretje (een vraagteken), maar daar kan ik niet op klikken oid (ik gebruik FireFox 2). Dat komt overigens bij meer vragen voor.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 7.556

Re: Rijden naar de toekomst?

Uhm, dat heeft hij toch ook niet? Ik heb het bericht verplaatst vanuit "Over dit forum" naar cafe, dus misschien dat je de achtergebleven link als post hebt geïnterpreteerd...
Inderaad. Ik zag het in café en in "over dit forum" staan, maar werd vanuit de laatste naar de eerste gelinkt. Daarom heb ik mijn tektst aangepast.
Never express yourself more clearly than you think.

- Niels Bohr -

Reageer