yupBen jij de curuscoördinator Jan ?
alla, met één s-je meer dan toch.
Moderator: Miels
yupBen jij de curuscoördinator Jan ?
Dat lijkt me inderdaad niet realistisch. Haastige spoed is zelden goed.liefst het gros van het werk in de volgende week, maar dat is niet realistisch zeker?
Al wat tot heden in dit topic werd besproken past m.i. niet in één cursus. Dat begint meer op een groepje cursussen te lijken. Wat niet wil zeggen dat dáár iets mee mis is. Tweedegraadsvergelijkingen is onderweg. Een inhoudsopgave voor integreren bestaat. Ideeën voor wat ik waarschijnlijk lineaire vergelijkingen moet noemen. Wordt een leuk peloton wiskunde als ik het zo zie. Zie ik dat goed?
Morzon schreef:Zie de bijlage voor de inhoudstafel die Ruben heeft gemaakt. Het is minder dan wat ik bij mij vroige post in gedachte had, maar toch is het veel en het zal veel tijd kostn gok ik.
Misschien hebben wij iets belangrijks over het hoofd gezien en moet er nog wat bij, maar we hebben natuurlijk een selectie moeten maken. Het kan ook zo zijn, dat dit te veel is en dat er dus heel wat overbodig is.
Wie is jullie doelgroep?
Ik denk dat dan ook automatisch per cursusje verschilt. Een cursus integralen oplossen schrijf je niet voor hetzelfde publiek als een cursus lineaire vergelijkinkjes.Wie is jullie doelgroep?
Ik denk dat dan ook automatisch per cursusje verschilt. Een cursus integralen oplossen schrijf je niet voor hetzelfde publiek als een cursus lineaire vergelijkinkjes.
Dit was dus voor de cursus integraalrekening bedoelt.Mensen tussen 14-18 jaar denk ik. De meesten beginnen aan de integraalrekening rond hun 17e denk ik.
gaat het hier nu over integralen of vergelijkingen?