Springen naar inhoud

De bolletjes boven het berichtenaantal

• Log in om te kunnen reageren

Tom.

Tom.

• >100 berichten
  • 196 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 29 juni 2007 - 14:18

Boven het aantal posts wat je hebt staan bolletjes (bij Jan van de Velde schildjes heb ik gezien, omdat hij 10.000+ posts heeft). Ik heb er nu 4. Wat ik me nu afvroeg... wat heeft dit voor betekenis? Hebben deze bolletjes ook met het aantal posts te maken?

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Miels

Miels

• >5k berichten
  • 14506 berichten
  • Beheer

Geplaatst op 29 juni 2007 - 14:42

Boven het aantal posts wat je hebt staan bolletjes (bij Jan van de Velde schildjes heb ik gezien, omdat hij 10.000+ posts heeft). Ik heb er nu 4. Wat ik me nu afvroeg... wat heeft dit voor betekenis? Hebben deze bolletjes ook met het aantal posts te maken?

Dat heeft inderdaad (alleen) met het aantal posts te maken. En in het geval van Jan vd V hebben we daar een keer voor die gelegenheid iets speciaals van gemaakt.

Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Tom.

Tom.

• >100 berichten
  • 196 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 29 juni 2007 - 14:58

Oké, maar wanneer krijg je dan zo'n bolletje? Ik heb er 4, jij 8. Echter heb jij véél meer posts dan mij (véél meer dan de helft).

Morzon

Morzon

• >1k berichten
  • 2002 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 29 juni 2007 - 15:20

Je begint met 1 bolletje, en bij je duizendste krijg je het achtste en laatste bolletje.
I was born not knowing and have only a little time to change that here and there.

Ruben01

Ruben01

• >1k berichten
  • 2902 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 29 juni 2007 - 15:25

Oké, maar wanneer krijg je dan zo'n bolletje? Ik heb er 4, jij 8. Echter heb jij véél meer posts dan mij (véél meer dan de helft).

Het is inderdaad een rare telling, ik heb momenteel 383 posts en 6 bolletjes.
BOINC mee met het WSF-team: <a href="http://www.wetenscha...howtopic=60653" target="_blank">http://www.wetenscha...topic=60653</a>

Miels

Miels

• >5k berichten
  • 14506 berichten
  • Beheer

Geplaatst op 29 juni 2007 - 15:25

Je begint met 1 bolletje, en bij je duizendste krijg je het achtste en laatste bolletje.

Om precies te zijn, zijn dit de stappen:
  • 0 tot 11 berichten
  • >10 berichten
  • >25 berichten
  • >50 berichten
  • >100 berichten
  • >250 berichten
  • >500 berichten
  • >1k berichten
  • = schildjes: >10k berichten

Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures