Ongemakkelijk vlees uit het lab

Moderator: Astro

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Ongemakkelijk vlees uit het lab

Utrecht, 3 juli. „Dit is afschuwelijk.” Resoluut prakt een man op de voorste rij het merg terug in de pijp. Een jongen in laboratoriumjas heeft hem zojuist een stuk bot, verfraaid met een crostino, op een petrischaaltje overhandigd. De man zoekt bijval, maar zijn buren lepelen de grijze substantie enthousiast naar binnen.


Lees meer... NRC
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Berichten: 4.546

Re: Ongemakkelijk vlees uit het lab

Terug gaan naar onze natuurlijke levenswijze zou toch beter zijn voor de mens, jammer alleen dat er teveel mensen zijn...
'The universe has a way of not caring about what you believe.'



- Robert Heinlein -

Gebruikersavatar
Berichten: 9.240

Re: Ongemakkelijk vlees uit het lab

Ik zou zeggen, ga in het bos wonen en vertel me over een jaar of dat nog steeds een goed idee is.

Geen medicijnen, geen dokters, geen goed schoeisel, geen goede kleren of een manier om ze schoon te houden, geen verwarming.


Ook was het vroeger niet allemaal vredig het land bewerken, oorlog en moord waarden aan de orde van de dag.

Berichten: 4.546

Re: Ongemakkelijk vlees uit het lab

Dat zeg ik ook niet, hoewel het wel interessant is om te discussieren over hoe ver het dan zou gaan. Hoe ver zou onze natuurlijke leefwijze gaan? Welke problemen raken opgelost of verdwijnen zelfs, en welke komen erbij? Kunnen we technologie intergeren met een natuurlijk leefwijze ala Sioux (om maar een stam te noemen)?
'The universe has a way of not caring about what you believe.'



- Robert Heinlein -

Reageer