Springen naar inhoud

Fout berekenen

• Log in om te kunnen reageren

midasje

midasje

• 0 - 25 berichten
  • 1 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 04 juli 2007 - 21:18

Hoi,

Ik, samen met een collega student, zijn bezig met behalen van onze laatste studiepunten voor onze propedeuse.
Alleen we hebben één probleem: we komen niet uit de foutenberekeningen.
Het is een practicum, het ontladen van een condensator. we hebben de gegevens, de berekeningen en de standaard afwijkingen maar we moeten nu alleen nog de absolute fout en de relatieve fout brekenen...
Wie zou daar ons mee kunnen helpen? Daar zou je ons heeel erg blij mee maken!!

Ik heb de blaadjes die erbij horen ingescand maar kan ze helaas niet toevoegen omdat ze 100 kb zijn, wat te groot is voor deze site (max 5kb upload). Dus wie onze een paar minuten zou willen helpen, Graaag!

Email als je ons even wil helpen en dan mail ik de gegevens en de berekeningen waaruit de fout te berekenen moet zijn.

Alvast bedankt!

Met vriendelijk groet,

Midas & Joan

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Jan van de Velde

Jan van de Velde

• >5k berichten
  • 44845 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 04 juli 2007 - 22:04

Is er geen andere optie? Als je gegevens in een of ander computerdocument staan is het toch maar gewoon kopiëren/plakken hier? Leren we er allemaal wat van......
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN....
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

EvilBro

EvilBro

• >5k berichten
  • 6703 berichten
  • VIP

Geplaatst op 05 juli 2007 - 11:12

Ik heb de blaadjes die erbij horen ingescand maar kan ze helaas niet toevoegen omdat ze 100 kb zijn, wat te groot is voor deze site (max 5kb upload).

gebruik http://imageshack.us/

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures