Kwadraatfuncies hoeken

Moderators: ArcherBarry, Fuzzwood

Gesloten
Berichten: 4.502

Kwadraatfuncies hoeken

Ik gaf al een melding aan TD over een storing die optreedt als je een nieuw antwoord wil geven met verschijning van een klein foutmeldingsvenster.

Ik vergat dat er ook nog op stond Regel 247 en Fout = syntaxisfout !

Wie heeft daar ook last van?

Berichten: 4.502

Re: Kwadraatfuncies hoeken

Nu -onder dezelfde condities- gaat het ineens weer normaal;kan ik dus eindelijk in het "openbaar" SUPERSLAYER en TD bedanken voor hun wetenschappelijk juiste reacties en beschouw hun dan ook als deskundigen op het gebied van antwoord geven. :D :D :D

Zij zullen hoogstwrs.ook andere deskundigheid bezitten,maar dat staat buiten deze topic! :D

Gebruikersavatar
Berichten: 2.902

Re: Kwadraatfuncies hoeken

Ik weet niet zeker of ik dezelfde foutcode krijg maar wanneer ik in het huiswerkforum probeer te antwoorden op een topic die door mezelf gestart is, dan krijg ik ook regelmatig een fout. Het enige dat ik dan kan doen is snel antwoorden.

@Oktagon misschien kan je er in het vervolg op letten je fouten hier te posten

Berichten: 4.502

Re: Kwadraatfuncies hoeken

Niet iedereen is zo slim in het volgen van regels,Ruben 1, oa ondergetekende.

Ik ken mijn zwaktes,vandaar dat ik graag dar op dit forum als anonimus en niet gauw wordt afgeschoten!

Nu ik je toch aan de "lijn"heb:

Nav.mijn vraag over de kwadratische functies als bij sin^2 werd me oa doorgegeven dat dit een weergave was van electrisch vermogen.

OK.

Dan mijn volgende vraag,

frequenties volgen een sinusbeweging,een golfbeweging.Waardoor ontstaat dat soort beweging?

Is de sin^2 -functie grafisch voor te stellen als een soort ruimtelijke figuur,waarvan je de waarde via de integraalrekening kunt bepalen?

Berichten: 2.746

Re: Kwadraatfuncies hoeken

raar topic.

maar over sin²(x) plotten, dit is een functie van 1 variabele, dus een tweedimentionale kromme (of versta je dat ook onder 'ruimtelijke figuur'?

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: Kwadraatfuncies hoeken

Oktagon, voor de overzichtelijkheid zou je best niet verschillende zaken mengen.

Meldingen van defecten of technische problemen, plaats je best in een ander forum.

Verder vragen ivm die kwadratische functies, plaats je best in je eerdere topic.
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Gesloten