Foutmelding bij "nieuw antwoord"

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.269

Foutmelding bij "nieuw antwoord"

Al de hele middag lukt het me niet om te quoten uit dit berichten in dit topic.

http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?showtopic=61947

Ik krijg dan een scherm dat voor de onderste helft wit blijft, een opmerking erbij van "handheld-versie", en ook al wacht ik een minuut, geen jus.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: Foutmelding bij "nieuw antwoord"

Hier lijkt het te lukken, is het bij een specifieke post of kan je er niets uit quoten? Lukt het elders wel?
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.269

Re: Foutmelding bij "nieuw antwoord"

Elders merk ik gen problemen. Ik probeerde het juist nog bij Brinx' laatste bericht, eerder deze middag probeerde ik het al bij eht voorgaande bericht.
quote.GIF
quote.GIF (63.22 KiB) 613 keer bekeken
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Foutmelding bij "nieuw antwoord"

Het is een bekend probleem, heel erg helaas. :(

Het zit hem erin dat als er LaTeX op een pagina staat, er in IE niet meer gereageerd kan worden in een "nieuw antwoord" scherm. Snel antwoord gaat wel, maar "nieuw antwoord" geeft de error die jij beschrijft. Firefox gaat wel goed trouwens. We weten dus waar het probleem ligt, alleen niet hoe het op te lossen.


Wat ik je voor nu kan aanraden, is gebruik te maken van de "quote+"-knop en dan te klikken op Ctrl+"Nieuw onderwerp". Daar je bricht typen en dan het geheel knippen en plakken via "snel antwoord". Vervolgens het tabblad van het nieuwe onderwerp sluiten (zonder een nieuw onderwerp te plaatsen dus). Is even een omweg, maar het is niet anders.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.269

Re: Foutmelding bij "nieuw antwoord"

Da's de eerste keer dat ik daar iets van merk, en ik weet zeker al meerdere antwoorden gegeven te hebben op berichten met LaTeX sinds de verhuizing.

IE7 trouwens hier.


http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?a...amp;qpid=304405

geen probleem. Niet om te antwoorden, niet om te quoten.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 1.623

Re: Foutmelding bij "nieuw antwoord"

Ik heb met IE6 geen enkel probleem om LATEX te quoten. 't Zal wel aan IE7 liggen...
Beter kaal als geen haar want een kip snurkt

Gebruikersavatar
Lorentziaan
Berichten: 1.433

Re: Foutmelding bij "nieuw antwoord"

Gerelateerd aan LaTeX quoten in FireFox: ik wilde vanmiddag een bericht van mezelf quoten (sorry :( ) dat al gepost was voor de overgang naar de nieuwere forumsoftware. Het betrof dit bericht:


http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?s...st&p=152767


Bij het kiezen van de optie 'voorbeeld bericht' nadat die tekst in mijn nieuwe bericht geciteerd stond waren de backslashes weggevallen uit de TeX code, zodat ik allerlei 'frac'jes en 'sqrt'jes in de tekst kreeg in plaats van de juiste formattering.


Ik gebruikte de meest recente versie van FireFox onder Ubuntu Edgy Eft.

Berichten: 4.502

Re: Foutmelding bij "nieuw antwoord"

Ik meldde al eerder vandaag in een verkeerde topic "foutmelding bij kwadratering,etc",dat als ik een reactie van derden in mijn topic "kwadratering van sinusfunctie" wilde beantwoorden met een "nieuw antwoord" ,ik een klein venster met een foutmelding kreeg en nu weer opnieuw krijg.


Enkele malen tussendoor werkte het beantwoorden goed.


De foutmelding zegt dat er een runtime-fout is opgetreden en of ik wil beginnen met de foutopsporing met nog erop aangegeven dat de Regel : 247 is en de fout: Syntaxis-fout.


Je kunt Ja of Nee intoetsten;Nee levert stilstand van de situatie op en Ja geeft een vervolgvenster met aangegeven een Debug en de vraag of je er een wilt selecteren!


Er is er echter maar 1 aanwezig:"Nieuw item van Microsoft Script Editor" de enige keus!


Stel die in als standaard: aanvinken, intoetsen en het spul met foutmelding begint opnieuw als je poogt een antwoord te geven.


Wonderlijke situatie,begrijp het niet waaraan het zou kunnen liggen.


RUBEN 1 wees me fijntjes op de regel dat deze vraag op dit onderdeel van het forum gezet moet worden,hetgeen dus hierbij geschiedt!

Gebruikersavatar
Berichten: 2.902

Re: Foutmelding bij "nieuw antwoord"

Met welke browser werk je meestal Oktagon ?

Als je met IE werk kan je best eens proberen met FireFox, wanneer je standaard met FireFox werkt dan weet ik niet direct een oplossing voor je probleem.


Ruben01 wees me fijntjes op de regel dat deze vraag op dit onderdeel van het forum gezet moet worden,hetgeen dus hierbij geschiedt!
Zoals TD reeds vermelde in de topic is het beter hier een foutmelding te doen, zo blijft de topic een beetje overzichtelijk en moet deze niet worden gesloten.

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Foutmelding bij "nieuw antwoord"

Er wordt gewerkt aan het probleem en zal normaal in de nabije toekomst opgelost zijn (als het toch de bug is die ik vermoed).

Berichten: 4.502

Re: Foutmelding bij "nieuw antwoord"

Zoals je ziet kan ik nu weer normaal antwoorden.


Ik wens je succes en sterkte met het opzoeken van de bug;zitten er mogelijk overlappingen van programma's in,dwz. zitten er opdrachten in programma A,die ergens en mogelijk afhankelijk van de vraag gelijken,doch wat afwijken van die van programma B?


Zit er bijv.een overeenkomst bij een snel antwoord en een nieuw antwoord?

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Foutmelding bij "nieuw antwoord"

We weten wat het probleem is, en het is ook al opgelost. Het moet enkel nog op dit forum toegepast worden. Normaal zullen de topics waarin latex staat een probleem opleveren om in te antwoorden dmv de knop 'Nieuw Antwoord', snel antwoord moet normaal gewoon werken.

Berichten: 4.502

Re: Foutmelding bij "nieuw antwoord"

Een minuut geleden werkte "nieuw antwoord niet,nu weer wel;je bent er al snel achter gekomen.


Chapeau en francais!

Berichten: 4.502

Re: Foutmelding bij "nieuw antwoord"

Dus Ruben 1...........


Ik werk met IE7 en heb als virusvanger Kaspersky en overigens XP met nog vele GB's als ongebruikte reserve en bij Zeelandnet zit aan de zijde van de provider ook nog een Panda vliegenmepper en spuitbus!

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Foutmelding bij "nieuw antwoord"

In dit topic kan ik vooralsnog in IE 6 niet antwoorden, maar da's het LaTeX probleem. Volgens mij is dat echter hetzelfde als waar Cycloon op doelt met de fix.

Dat het hier niet werkt kan echter ook liggen aan de verdomde niet-aanpasbare cache-instellingen hier op het werk.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Reageer