Vouwend op vakantie?

Moderator: Jan van de Velde

Reageer
Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.271

Vouwend op vakantie?

Heb je niet zo'n supersnelle machine, ben je meestal wel een paar weken bezig voor een WU? En zal de machine een paar weken stilstaan? Check dan eens even hoever je bent voordat je emt vakantie gaat. Het zou zonde zijn van het werk en de punten als tijdens je vakantie de deadline afliep. pi.gif

Laat dan nog even vlak voor je met vakantie gaat je computer een nachtje doorwerken. De WU is dan klaar voor je weggaat, en een nieuwe is gedownload waar je na je vakantie weer normaal aan kunt werken.

Klik uit het taakbalkmenuutje: "status - my folding"

klik in dat blad op "unitinfo .txt. "

Je krijgt dan informatie over de deadline van de WU waar je op dat moment mee bezig bent.

prettige vakantie :D
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: Vouwend op vakantie?

Heb gisteravond net een nieuwe gekregen die ik 1 september pas hoef in te leveren. Meer dan tijd genoeg, aangezien ik van 27 juli t/m 10 augustus op vakantie ga :D Mijn WU'tje gaat iig niet verloren pi.gif
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Gebruikersavatar
Berichten: 2.242

Re: Vouwend op vakantie?

Mijn laptop had er net eentje op 4800/5000 maar nu gaat het weer 2 weken duren voor ik die kan inleveren omdat ik over, wel geteld, 11 minuten voor 11 dagen afwezig zal zijn.

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: Vouwend op vakantie?

Mijn laptop had er net eentje op 4800/5000 maar nu gaat het weer 2 weken duren voor ik die kan inleveren omdat ik over, wel geteld, 11 minuten voor 11 dagen afwezig zal zijn.
Das wel timing dat ie net op tijd af is pi.gif Fijne vakantie iig :D
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.271

Re: Vouwend op vakantie?

Das wel timing dat ie net op tijd af is pi.gif Fijne vakantie iig :D
Als ik Rov goed begrijp is'ie dat net niet. Maar als hij na de vakantie nog voor de deadline klaar is, is dat niet erg.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 2.242

Re: Vouwend op vakantie?

Hij is/was dus wel degelijk nu af. Maar nu kan ik mijn schade inhalen :D .

Gebruikersavatar
Berichten: 2.003

Re: Vouwend op vakantie?

Je bent dus terug van weggeweest?
I was born not knowing and have only a little time to change that here and there.

Gebruikersavatar
Berichten: 2.242

Re: Vouwend op vakantie?

Ja, na 10 dagen bivak met de chiro. Meer vakantie zal er niet inzitten voor even :D .

Berichten: 8

Re: Vouwend op vakantie?

Hoe zit het met de deadline voor een ps3?

Die is 2 dagen zeker?

Want als de WU af is begint die direct aan een andere... Weet niet hoe ik die moet stoppen.

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Vouwend op vakantie?

Mariotje schreef:Hoe zit het met de deadline voor een ps3?

Die is 2 dagen zeker?

Want als de WU af is begint die direct aan een andere... Weet niet hoe ik die moet stoppen.


Als de deadline voorbij is begint die gewoon direct aan een nieuwe. Geen probleem dus dat je je PS3 uitzet als die net aan een nieuwe begint.

Berichten: 8

Re: Vouwend op vakantie?

Ok bedankt. :D

Reageer