Vakantietempo vouwers

Moderator: Jan van de Velde

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 1.450

Vakantietempo vouwers

Tegen de trend in zijn we de afgelopen week al 5 plaatsen gestegen. Zouden wij soms minder op vakantie gaan dan de gemiddelde vouwer?

(afgesplitst van topic over vakantie en deadlines - Jan van de Velde)

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.271

Re: Vakantietempo vouwers

Ik weet het niet. Als ik zo eens vlak vóór ons kijk dan staan daar een stuk of 10 teams met een dagproduktie van een paar honderd punten op een klutsje binnen de tienduizend totaalpunten bij elkaar. Dat pelotonnetje zijn we nu aan het inhalen, hoewel we momenteel ook maar op 2/3 capaciteit draaien.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: Vakantietempo vouwers

Ik weet het niet. Als ik zo eens vlak vóór ons kijk dan staan daar een stuk of 10 teams met een dagproduktie van een paar honderd punten op een klutsje binnen de tienduizend totaalpunten bij elkaar. Dat pelotonnetje zijn we nu aan het inhalen, hoewel we momenteel ook maar op 2/3 capaciteit draaien.
Als we nu op 2/3e van de capaciteit draaien en ze toch inhalen, dan zijn we toch gewoon goed bezig? pi.gif
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Gebruikersavatar
Berichten: 1.450

Re: Vakantietempo vouwers

Jan, bij nader onderzoek moet ik je gelijk geven. Die teams voor ons staan nagenoeg stil, terwijl de inhalers op vol vermogen langs stomen. Toch leuk dat we ook de rest van de week meer mensen gaan inhalen dan anders om.

Reageer