Grootste aantal gebruikers

Moderator: Miels

Reageer
Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.272

Grootste aantal gebruikers

Het grootste aantal gebruikers online was 233 op Vandaag, 01:05
Wie hebben zich vannacht allemaal zitten vervelen pi.gif ? Ik zie 's avonds laat zelden meer dan 100 gebruikers....
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: Grootste aantal gebruikers

Wie hebben zich vannacht allemaal zitten vervelen :D ? Ik zie 's avonds laat zelden meer dan 100 gebruikers....
Ik ben een van de schuldigen :D Mijn ouders waren toch weg, dus was ik nog online :D pi.gif
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Berichten: 590

Re: Grootste aantal gebruikers

Een dergelijk iets is me wel eens eerder opgevallen op een ander forum, veel teveel gebruikers op de meest rare tijden. En ik zag ook dat het zopas nog het maximaal aantal gebruikers verdrievoudigd was terwijl het andere record al lang stand hield. Opeens veel andere gebruikers? Het lijkt me niet, eerder iets van bots o.i.d. (ben niet zo wegwijs in de wereld van het internet).

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Grootste aantal gebruikers

Jeps, bots it are. Soms komt er even een vloedgolf aan robots tegelijk, krijg je vooral als je op een gegeven moment hoog in de rankings van de search engines staat. Had ik laatst ook op mijn eigen forumpje. Waren er meer bezoekers online dan er gebruikers geregistreerd stonden. pi.gif
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Berichten: 196

Re: Grootste aantal gebruikers

Ik ben een van de schuldigen :D Mijn ouders waren toch weg, dus was ik nog online :D pi.gif


Moeten daar echt per se je ouders voor weg zijn? :D Ik heb meestal een vast ritme:

Ik speel tot half 2 Habbo Hotel (om half 2 gaat 't dicht). Meestal daarna een uurtje WSF, daarna (rond half 3 à 3 uur) zoek ik

mijn bed op. :?

Mij zul je dus vaak in de late uren hier zien.

Reageer