Talk the talks

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 21

Talk the talks

Hi peeps,

ik vind eerlijk gezegd dat t een beetje té serieus is hier. Dus om het een beetje gezelliger te maken open ik deze topic.

Je kunt/mag hier alles kwijt. Dus alleen maar off-topic...wel on-topic blijven pi.gif

Talk the talks!
[center]''My mom always told me: life is like a box of chocolat, you never know what you gonna get...''[/center]

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: Talk the talks

Het hele café dient voor minder serieuze "discussies" (praat) die niet in de specifieke fora thuishoren.
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Berichten: 21

Re: Talk the talks

Ja, maar die hebben ook maar één bepaald onderwerp waarover gepraat word.

Hier kun je gewoon alles kwijt... orgineel hé pi.gif

Zal ik maar t ijs breken:

Ik verveel me, geen vakantie gevoel voor mij. Hele vakantie thuis zitten..

En wachten totdat ik gebelt word om te komen werken.. (oproepkracht) :D

--
[center]''My mom always told me: life is like a box of chocolat, you never know what you gonna get...''[/center]

Gebruikersavatar
Berichten: 3.151

Re: Talk the talks

Zo TD, dat is alweer behoorlijk off-topic, wijzen op de bedoeling van het WSF café....Dat was niet de bedoeling van de TS, geloof ik pi.gif

Wil je er een "spui-wat-je-te-spuien-hebt" thread van maken? Dan heb ik namelijk wel wat te melden:

Frustratie van studenten: het is weer 16 juli en we moeten opeens weer nadenken over het OV. Ik had vandaag keurig een kaartje voor de trein gekocht, maar ik was even vergeten dat de busmeneer ook centjes wil. Ik was dus doodgemoedeerd achter in de (enorm lange) lijn 12 gestapt (Utrecht), om naar de Uithof te gaan (tja, stage), wat ik altijd doe dus.

Toen stapte er een controleur in...

en ging er bij mij een lichtje branden, ben ik de eerste halte uitgestapt, teruggelopen, strippenkaart gekocht en afgestempeld enzo.

pfff.....dit gaat me vaker gebeuren, vrees ik :D
Appareo decet nihil munditia?

Berichten: 21

Re: Talk the talks

LOL

Lala, nu weet je hoe het voelt om steeds geld neer te leggen voor openbaar vervoer:(..

Het is maar voor een paar weken... terwijl ik gewoon met de fiets overal naar toe moet..
[center]''My mom always told me: life is like a box of chocolat, you never know what you gonna get...''[/center]

Gebruikersavatar
Berichten: 3.151

Re: Talk the talks

Ha, als ik een goede fiets had, was ik op de fiets gegaan. 22km is best te doen beim fahrad. Anyway, ik heb nu bijna 6 jaar een OV-studentenkaart...ik zou niet weten wat ik zonder moest en de periode in de zomer is alleen nu vervelend. Eerdere keren was ik gewoon vrij tussen 16 juli en 16 aug. Voordeel is wel dat ik na de 16e nog 2 weken vrij heb, en dus gratis ga reizen om op vakantie te gaan pi.gif
Appareo decet nihil munditia?

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: Talk the talks

Zo TD, dat is alweer behoorlijk off-topic, wijzen op de bedoeling van het WSF café....Dat was niet de bedoeling van de TS, geloof ik pi.gif
Okey, I shut up :D
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Berichten: 21

Re: Talk the talks

Morgen dagje winkelen in a'dam! Op cocktailjurkenjacht... aangezien ik nog 4 weken heb tot de bruiloft van mijn zus.

Hebben jullie nog adressen voor mij in a'dam waar ze prachtige avondkleding verkopen?
[center]''My mom always told me: life is like a box of chocolat, you never know what you gonna get...''[/center]

Reageer