Springen naar inhoud

Wie oow wie heeft een eigen website

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten

natuurkunde-nerd

natuurkunde-nerd

• >100 berichten
  • 183 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 01 augustus 2007 - 14:02

--Ik had deze topic al eerder geplaats, maar die is spoorloos verdwenen..ik weet niet waarom. Vast een foutje..correct me?!--

Maar ik was eigenlijk wel benieuwd als er meerdere mensen zijn die een eigen website bouwen?
Ik vind scripten zelf erg leuk...

GRTZ..
NN

P.s. *knip*

Veranderd door Ger, 01 augustus 2007 - 14:32
Link geknipt

Eventuele typfouten of spellingsfouten kan ik niet uitsluiten, daarvoor alvast mijn excuses! ;)

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Klintersaas

Klintersaas

• >5k berichten
  • 8614 berichten
  • VIP

Geplaatst op 01 augustus 2007 - 14:11

Ik heb je vorige topic gezien. De reden van het verdwijnen, is waarschijnlijk de volgende:

In zowel posts als signatures is het niet toegestaan commerciŽle, ideŽle, charitatieve of anderszins promotionele meldingen te doen. Het noemen van een site als bronvermelding is natuurlijk geen probleem, het moet echter niet op promotie gaan lijken. Ook is het niet toegestaan via persoonlijke berichten of e-mail spam te versturen. Zie ook de art. 11 van de Telecommunicatiewet. Een verzoek tot vermelding op het forum of eventuele samenwerking kan worden gericht aan het beheer.

Als je site een "nuttige" wetenschappelijke site is, kan je hem hier vermelden.

Geloof niet alles wat je leest.

Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

natuurkunde-nerd

natuurkunde-nerd

• >100 berichten
  • 183 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 01 augustus 2007 - 14:15

@kLINTERSAAS

Tja daar had ik helemaal niet aan gedacht :D
Sorry daarvoor dan..
Eventuele typfouten of spellingsfouten kan ik niet uitsluiten, daarvoor alvast mijn excuses! ;)

Ger

Ger

• >5k berichten
  • 16444 berichten
  • Technicus

Geplaatst op 01 augustus 2007 - 14:37

Dat was inderdaad de reden dat ik het verwijderd had. Ik was me nog aan het beraden op een goede PB, maar vooruit, nu dus maar en plein publique. :D

Iedereen die een eigen website maakt is daar natuurlijk razend enthousiast over, maar het is niet de bedoeling dat die hier allemaal gemeld worden. Als je een echt nuttige site hebt kun je dat vermelden in het handige links topic (sticky). Het moet dan wel echt een bijdrage zijn. Een "kijk toch eens wat een geweldig mooie website ik over mezelf en mijn hobby's heb gemaakt"-topic is niet de bedoeling.

Vriendelijk slotje dus.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures