Signatures

Moderator: Miels

Gebruikersavatar
Berichten: 3.112

Signatures

Onderaan veel antwoorden zie ik regelmatig een lichtgrijze en daardoor moeilijk leesbare tekst

die nergens op slaat. Wat is de bedoeling ervan?

Gebruikersavatar
Berichten: 3.151

Re: Signatures

dat is de signature of onderschrift in goed nederlands. Je kunt die zelf ook maken, in je profiel. Mijne is....wat je hieronder ziet.


Elke post wordt met je onderschrift afgesloten, als je er 1 gemaakt hebt.
Appareo decet nihil munditia?

Gebruikersavatar
Berichten: 9.240

Re: Signatures

Je kunt er natuurlijk ook iets zinnigs zetten, zoals een groet, of een ander vriendelijk woord zoals: bedankt voor het antwoorden ofzo.


Of ik zei de gek die wat zieltjes wil winnen voor het goede doel.

Gebruikersavatar
Berichten: 3.112

Re: Signatures

Lichtgrijze tekst
Ik snap 'm. Bedank Lala en Purperen Wolf

Gebruikersavatar
Berichten: 3.112

Re: Signatures

in goed nederlands
Ik dacht, dat ik 'm snapte!

Gebruikersavatar
Berichten: 16

Re: Signatures

Hoe maak je die lichtgrijze tekst dan?
Lekker zwemmen in het H2O-bad▒

Gebruikersavatar
Berichten: 2.902

Re: Signatures

Hoe maak je die lichtgrijze tekst dan?
Klikken op 'instellingen' bovenaan en dan links in de menubalk op 'wijzig handtekening'.

Gebruikersavatar
Berichten: 7.224

Re: Signatures

Het is in je profiel ook mogelijk om in te stellen dat je geen handtekeningen in berichten wilt ziet. Dan hoef je weer minder te scrollen.
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

Gebruikersavatar
Berichten: 846

Re: Signatures

hoe moet je het eigelijk voor mekaar krijgen om links in zo'n handtekening te zetten? als ik bv. de code [url] gebruik dan schrijft hij die volluit ipv als code te behandelen :s
Steun de wetenschap en het forum en versterk ons boinc team! - voor meer info kijk op de hoofdpagina onder 'distributed computing'



"The beginning of knowledge is the discovery of something we do not understand" - Frank Herbert (1920-1986)

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Signatures

hoe moet je het eigelijk voor mekaar krijgen om links in zo'n handtekening te zetten? als ik bv. de code [url] gebruik dan schrijft hij die volluit ipv als code te behandelen :s
Dat gaat (en mag) niet: mensen zouden hun signature dan als reclamebord voor hun eigen site gaan gebruiken. Een link naar een site kan (en mag) je wel in je profiel plaatsen.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 2.902

Re: Signatures

Dat gaat (en mag) niet: mensen zouden hun signature dan als reclamebord voor hun eigen site gaan gebruiken. Een link naar een site kan (en mag) je wel in je profiel plaatsen.
RaYK zou graag een URL invoeren naar de BOINC starttopic zoals in mijn handtekening denk ik Miels.

Wanneer ik dat wou doen lukte dat ook niet maar Ger heeft toen gezorgd dat die bij mij ingevoerd werd.

Ik durf er niet aankomen omdat ik bang ben wanneer ik iets ga aanpassen dat het dan niet meer gaat werken maar ik ben er tevreden over dus hoef ik hem eigenlijk niet aan te passen.

Kunnen jullie voor RaYK ook zo geen uitzondering maken, het is tenslotte voor wetenschapsforum EN voor het goede doel ?

Gebruikersavatar
Berichten: 846

Re: Signatures

zoals Ruben01 zei, het is hier dus enkel de bedoeling om wat reclame te maken voor ons Boinc project, dit is toch het minste dat we kunnen doen?


grtz, Rayk
Steun de wetenschap en het forum en versterk ons boinc team! - voor meer info kijk op de hoofdpagina onder 'distributed computing'



"The beginning of knowledge is the discovery of something we do not understand" - Frank Herbert (1920-1986)

Gebruikersavatar
Berichten: 343

Re: Signatures

Ruben01 schreef:RaYK zou graag een URL invoeren naar de BOINC starttopic zoals in mijn handtekening denk ik Miels.

Wanneer ik dat wou doen lukte dat ook niet maar Ger heeft toen gezorgd dat die bij mij ingevoerd werd.

Ik durf er niet aankomen omdat ik bang ben wanneer ik iets ga aanpassen dat het dan niet meer gaat werken maar ik ben er tevreden over dus hoef ik hem eigenlijk niet aan te passen.

Kunnen jullie voor RaYK ook zo geen uitzondering maken, het is tenslotte voor wetenschapsforum EN voor het goede doel ?
Ik wil nu geen misbruik maken van jullie goede wil maar kan dat bij mij ook niet? :D
Laat je PC rekenen als hij toch niets te doen heeft, en help de mensheid een handje: ga naar ons subforum Distributed Computing en doe mee met 1 van de BOINC-projecten!!!



"Anyone who is not shocked by quantum theory has not understood it." (N. Bohr)

Gebruikersavatar
Berichten: 17.653

Re: Signatures

Sinds de update werkt dat niet meer. Huidige signatures met links werken, maar nieuwe aanmaken gaat fout. Komt door een modificatie die we sindsdien niet meer hebben draaien. Ruben e.a. die een link hebben: blijf er vanaf of je bent 'm kwijt.


Het staat op de lijst om weer toe te voegen, op termijn zal het wel weer mogelijk zijn denk ik.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.259

Re: Signatures

En blijf niet alleen van die link af, maar blijf van heel je onderschrift af. Opnieuw opslaan van je onderschrift, ook al verander je niks, vernaggelt de link.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Reageer